Med fare for å pådra meg 'vrede' og dertilhørende kommentarer...DrGreve skrev:Gratulerer med flott sykkel![]()
Jeg blir glad hver gang noen kjøper sykkel i Adv-segmentet og ikke velger ett nebbdyr

Med fare for å pådra meg 'vrede' og dertilhørende kommentarer...DrGreve skrev:Gratulerer med flott sykkel![]()
Jeg blir glad hver gang noen kjøper sykkel i Adv-segmentet og ikke velger ett nebbdyr
Jeg tar sikte på å kjøre Speed Triplen min, så da er vi evt to som kjører noe annet enn åffroaderVoodoodoo skrev:Grattis med åffroader, nå er det vel så mange grustraktorer på prehøst at jeg må legge på knastehjul om jeg finner på å bli med :0)
Det er egentlig gledelig å registrere at det fremdeles er en viss rekruttering i bondestanden...Snikkeren skrev:Selv om jeg kjører traktor, så er jeg likevel med å dra ned snittalderen med mine straks 34 år. :)
Her blir vi nok nødt til å dele inn i minst 2 grupper, sykkler med og uten surroundanlegg og kaffetrakterJK95 skrev:Skal prøve å nå PreHøsten med plastMOPEDen min jeg også
Har EFFEKTanlegg, kanskje ikke det samme?ojda skrev:Her blir vi nok nødt til å dele inn i minst 2 grupper, sykkler med og uten surroundanlegg og kaffetrakterJK95 skrev:Skal prøve å nå PreHøsten med plastMOPEDen min jeg også
I år skulle det bli fra Tor 13/8 - Man 17/8.Haymaker skrev:Hvor og når er det denne prehøstturen finner sted?