Har vært stille her på sia mi nå mens vi var på tur.
Etter hjemkomst har jeg vært litt sliten etter de siste to etappene hjem, så dagene har gått til andre ting enn å tenke så mye på kjøring
Måtte først og fremst vaske Speedy grundig ettersom ca 1 milion insekter fant det for godt ende sitt liv diverse steder i frontpartiet på sykkelen.
Den lille flyscreen'en tror jeg aldri blir like fin igjen
Men igår var meldingene såpass bra at jeg måtte nytte dagen, så jeg drog hjemmefra litt over 08, var og såg på en jobb uti Jondal ca 09, før jeg tok turen til fergjekaien i Jondal. Bomma endel på ferja, så måtte vente nesten 45 min. Men gjør jo ikke så mye, når sola skinner, butikken er åpen og de har rykende fersk, nylaget pizza i varmdisken der

Pizza til frokost er sterkt undervurdert, og veldig godt
Over med fergja til Tørvikebygd, og videre Kvamskogen og Gullbotn mot "bydn", måtte innom Ikea i full fart (de hadde heldigvis ikke det jeg var på jakt etter.) før jeg kjørte bort til Ride, og snakka med Terje, om TCXskoa mine. Og han lurte på "åssen i helvete har du fått til det der" noe jeg egentlig ikke hadde svar på. Men det enda iallefall opp med at jeg fikk et par nye TCX med GoreTex, ikke HELT samme modellen for den hadde han ikke i str min. Ørlite grann lavere i skaftet, og de kjennes noe "mykere" ut på foten.
20150711_104209.jpg
Litt mindre racingsko kanskje? Jeg er uansett veldig fornøyd med service og sånn.
Deretter blei det en is på fisketorget i Bergen, før jeg tok turen over Fanafjellet (et nydelig lite stykke vei) til Os, og deretter opp til Er-An for en obligatorisk cola/quesedilla og is
DSC00514.jpg
DSC00515.jpg
Så endte det opp med at jeg var og såg på en jobb til, før jeg tok fergja fra Hatvik, og deretter kunne jeg nyte kjøreglede ala autobahn mot neste fergje

Hadde endel for lite tid, iflg GPSen, men kneip inn et minutt her og der, og jammen kom jeg tidsnok til å få være med å kjøre ombord
Alt i alt en fiiin dag på sykkel, ca 28 mil
Uten navn.jpg
Ellers holder jeg på med et storslagent epos, som kanskje blir utgitt på papir.
El Quattro Fantastico- the Story
Se bildene, les ryktene, og hør hva de fantastiske 4 egentlig mente om turen.... følg med, følg med
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.