Jeg kjørte sykkel på jobb i 0 grader her om dagen. Hvorav ca. en mil var på E6. (120km/t). Jeg synes ikke dette var noe stort problem. Men har bare 1.6 mil på jobb da. Kunne nok fint klart 5 mil også, men da ville jeg nok hatt ull under.Stian87 skrev: 10 apr 2019, 14:32 Har latt min sykkel stå de siste dagene. Kjørte på mandag, men det er for jævla kaldt når jeg turer inn kl 6 om morgenen(så kjører jeg på E6 også da
![]()
Sneiet vi såvidt bortihverandre klokken 16 ca. I en rundkjøring i Lodalen istad?xyvind skrev: 10 apr 2019, 14:16 Trossa minusgradene og tok hojen til jobb i dagDu verden som jeg gleder meg til varmegradene blir litt flere!
![]()
Næ! Det fikk jeg ikke med megFredrikE24 skrev:Sneiet vi såvidt bortihverandre klokken 16 ca. I en rundkjøring i Lodalen istad?xyvind skrev: 10 apr 2019, 14:16 Trossa minusgradene og tok hojen til jobb i dagDu verden som jeg gleder meg til varmegradene blir litt flere!
![]()
Jo, nå husker jeg det! Så det var deg ja. Du kom ned i rundkjøringa der hvor jeg smatt inn i tunnelenxyvind skrev: 10 apr 2019, 18:58Næ! Det fikk jeg ikke med megFredrikE24 skrev:Sneiet vi såvidt bortihverandre klokken 16 ca. I en rundkjøring i Lodalen istad?xyvind skrev: 10 apr 2019, 14:16 Trossa minusgradene og tok hojen til jobb i dagDu verden som jeg gleder meg til varmegradene blir litt flere!
![]()
beklager det. Eller kjørte du bil?
Fredrikstad er jo sydligere og syndige strøk vettu OveBjerknez skrev: 10 apr 2019, 14:35Jeg kjørte sykkel på jobb i 0 grader her om dagen. Hvorav ca. en mil var på E6. (120km/t). Jeg synes ikke dette var noe stort problem. Men har bare 1.6 mil på jobb da. Kunne nok fint klart 5 mil også, men da ville jeg nok hatt ull under.Stian87 skrev: 10 apr 2019, 14:32 Har latt min sykkel stå de siste dagene. Kjørte på mandag, men det er for jævla kaldt når jeg turer inn kl 6 om morgenen(så kjører jeg på E6 også da
![]()
Ikke alt for sikker skal jeg være selvsagt... men ganske sikker kan jeg vel si at jeg er. Kjørte som kjent fra Eidsvoll til Fredrikstad via E6 i 2-4 grader klokken 21:00 på kvelden for ett par år siden. Jeg frøs som pokker, men da kjørte jeg med perforert dress uten noe under. Hendene derimot var ikke det største problemet.Stian87 skrev: 11 apr 2019, 08:35Fredrikstad er jo sydligere og syndige strøk vettu OveBjerknez skrev: 10 apr 2019, 14:35Jeg kjørte sykkel på jobb i 0 grader her om dagen. Hvorav ca. en mil var på E6. (120km/t). Jeg synes ikke dette var noe stort problem. Men har bare 1.6 mil på jobb da. Kunne nok fint klart 5 mil også, men da ville jeg nok hatt ull under.Stian87 skrev: 10 apr 2019, 14:32 Har latt min sykkel stå de siste dagene. Kjørte på mandag, men det er for jævla kaldt når jeg turer inn kl 6 om morgenen(så kjører jeg på E6 også da
![]()
De tre minus merker du godt, særlig når over 5 mil unnagjøres i over 80 km/t. Og det er hendende som er problemet for meg, ikke i særlig grad resten av kroppen. Du skal heller ikke være for sikker på at du hadde orket 2,5 ganger så lang distanse, det blir ganske fort mye kaldere (på henda)
![]()
For deg mener du
Har du ikke hørt om posta restante i Strømstadxyvind skrev: 11 apr 2019, 13:58 Har originale hendler da. De skal jeg ikke bytte. Men de originale Rizoma-speilene vil koste ca 3.200,- hvis jeg ikke tar feil. Pluss frakt, moms, fortolling? Nei da beholder jeg de originale speilene.
Haha, jeg skal ikke ha noe kinaspeil på Bimmern. Jeg er såpass overtroisk at jeg tror Bimmern hadde sendt sin vrede over meg hvis jeg monterte noe slikt.Stian87 skrev: 23 apr 2019, 12:42 Synes du skulle sendt Bjerknes speilene i posten. Han hadde sikkert satt pris på det![]()