Neida... ingen "verstefall" scenarier å snakke om. Blir vel omtrent som da jeg hentet Tiger i vår, tenker jeg. Da med ny ARROW slip-on, som absolutt svarte til forventningene.Banditmannen skrev:Hva er det verste som kan skje da? Om den nå ikke blir allverdens mye bedre enn den orginale demperen, ser den jo skikkelig tøff ut!AJ skrev:Kommer til å glede meg hver dag i vinterSnikkeren skrev:Blir nok bra det ja.![]()
Jeg tipper du gleder deg til du henter Tigern ut fra vinterlagring allerede.![]()
Litt skummelt det også, da...![]()
Kanskje man spenner forventningene en smule for høyt hvis man "overgleder" seg...
Og hvis den i tillegg gir bedre kjøreegenskaper er det jo enda bedre! Uansett er det en vinn-vinn situasjon, spør du meg!
Ny fjær vil antakelig ikke være like merkbar. Ikke så mye ved solo-kjøring, men med passasjer og bagasje vil endringen bli til det bedre, om jeg skal tro alle brukererfaringene jeg har lest.
Den nye demperen skal visstnok veie noen hundre gram mindre enn originaldemperen også... uten at det betyr allverdens for meg.
Er også mange tilbakemeldinger på at Tiger blir merkbart fastere og mer retningsstabil i svinger med NITRON demperen. Og det gleder jeg meg selvfølgelig til å teste ut

Og veldig enig i at den ser tøff ut - nesten like tøff som Öhlins...