Ribba eller svoret?? Svoret eller ribba?? det er jo SVORET som er ribba.Onsløv skrev:Ser godt ut....
Vi skal ha det på fredag.. om svoren er sprø eller ikke, doesn't matter. Eg eter det ikke.

Ribba eller svoret?? Svoret eller ribba?? det er jo SVORET som er ribba.Onsløv skrev:Ser godt ut....
Vi skal ha det på fredag.. om svoren er sprø eller ikke, doesn't matter. Eg eter det ikke.
Ække Ribbe Uten Svoret!! basta!!cheron skrev:Ribba eller svoret?? Svoret eller ribba?? det er jo SVORET som er ribba.Onsløv skrev:Ser godt ut....
Så det er derfor blåselampa på verkstedet alltid er tom for gass rundt juletider!hansraymond skrev:Ække Ribbe Uten Svoret!! basta!!cheron skrev:Ribba eller svoret?? Svoret eller ribba?? det er jo SVORET som er ribba.Onsløv skrev:Ser godt ut....
Vi skal ha det på fredag.. om svoren er sprø eller ikke, doesn't matter. Eg eter det ikke.![]()
Men har til dags dato ikke bomma på Ribbesteiking, svoret blir alltid sprø med min metode,, sprø svor er digg..
Jepp.... Lutfesk te middag i dagJalmar skrev:Fisk er absolutt fest-mat.I tillegg er det sunt.
Lutefisk er godt. Det får jeg antagelig dagen før nyttårsaften.rogg skrev:Jepp.... Lutfesk te middag i dagJalmar skrev:Fisk er absolutt fest-mat.I tillegg er det sunt.
Uenig... Jeg kan spise tilbehøret og lesser lutefisken over til naboen...Jalmar skrev:Lutefisk er godt. Det får jeg antagelig dagen før nyttårsaften.rogg skrev:Jepp.... Lutfesk te middag i dagJalmar skrev:Fisk er absolutt fest-mat.I tillegg er det sunt.