Pollti lurer litt ?
Re: Pollti lurer litt ?
Kan vel legge opp ny jord til bakruteviskeren og ? Å ligge og lete kabelbrudd er møkkajobb. Tror jeg begynner med å legge opp ny jord til begge baklysa så blir nok det meste ånkli bra . 

Skal du leke "elektriker bek-mørkt"? Bare pass på slik at de slutningene du trekker ikke er kortslutninger. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Ser ikke mørkt på det vet du Desmo
Akkurat nå så har jeg lagt opp startkabeler som ekstra jording til baklyktene. Ånkli fagmessig utført såklabert
Nå virker bakrute viskeren som den skal utrolig nok. Men tåkebaklyset er dødt fremdeles. Og med bryteren til tåkebaklyset kan jeg fremdeles styre kjørelyset når bakruteviskeren er i bruk.
Men løsningen på det er helt soleklar enkel. Flere startkabeler såklart ! 

Det er nesten så jeg kan se for meg det vel utførte arbeidet ditt. 

Pogo
Pogo
Ja, det blei politiet imponert over også da jeg nettopp ble stoppet i promillekontroll. Alkohol ? spurte de. Jatakk sa jeg hvis jeg ikke blir tatt så. Det syntes han ikke var noe moro så da ville han se refleks vest. Siden jeg ikke har noe tro på nytten av refleksvest så fikk han mine ubegrunnede grunner for ikke å ha det i Eskroten. Da ble han overmåte ufyselig og ville se varseltrekanten så da måtte bagasjeromsluka opp. Han ble så imponert at han glemte alt om refleksvest og varseltrekant og skjenking av bilfuhrere at han ble satt helt ut og måtte konsultere en høvding på på kammeret om lovligheten av startkabeler brukt som jording.
Avskilting sa han. Pølsehue sa jeg, hvor i forskriftene står det at det er forbudt å bruke startkabeler til annet enn å starte bilen ?
Mere radiokontakt med høvdingen på kammeret også fikk jeg beskjed om god tur videre og med beskjed om å ordne det permanent. Da jeg spurte om han mente jordingen med startkabeler ble han pionrød i trynet og hveste at nå var det nok tull. Men jeg er så innmari grei at jeg lovte å gjøre det snøggast råd og ihvertfall før Eskroten skal resirkuleres.
Det stod en polltiaspirant og glante med svære øyne på opptrinnet. Da jeg nevnte til henne da jeg startet Eskroten at jeg trodde sinna betjenten hadde glemt tilbudet sitt om juledram i busslomma datt hake hennes helt ned i utringingen hun ikke hadde.
Det er på høy tide med revisjon av politiuniformer syntes jeg. Sånne Commando uniformer og pønke støvler kler ikke politidamene. Nå er jeg for innføring av bikini,type vinter.
Hun hadde omtrent like mye humoristisk sans som Haus Gestapo hadde i dag etter at jeg massakerte deler av taket i heimen i dag med min nyinnkjøpte kinesiske bajonettsag til kr 598. Hun blei ilter
Men idag beskyldte et medlem her meg for å være over snittet for rasshøl og det stemmer sikkert. 

Mere radiokontakt med høvdingen på kammeret også fikk jeg beskjed om god tur videre og med beskjed om å ordne det permanent. Da jeg spurte om han mente jordingen med startkabeler ble han pionrød i trynet og hveste at nå var det nok tull. Men jeg er så innmari grei at jeg lovte å gjøre det snøggast råd og ihvertfall før Eskroten skal resirkuleres.
Det stod en polltiaspirant og glante med svære øyne på opptrinnet. Da jeg nevnte til henne da jeg startet Eskroten at jeg trodde sinna betjenten hadde glemt tilbudet sitt om juledram i busslomma datt hake hennes helt ned i utringingen hun ikke hadde.

Hun hadde omtrent like mye humoristisk sans som Haus Gestapo hadde i dag etter at jeg massakerte deler av taket i heimen i dag med min nyinnkjøpte kinesiske bajonettsag til kr 598. Hun blei ilter

I løpetav 2011 burde jeg sjekke om Eskroten har varseltrekant kanskje ? Og reservehjul og jekk 

Jeg har kjørt bil i 29 år, og hatt bruk for reservehjul og jekk 4 ganger på den tiden. Det er ikke så ofte, men hvis en ikke har det kan du være sikker på at du plutselig trenger det. 

Pogo
Pogo
Jeg tror jeg har hatt brukt for reservedekk 2 ganger i løpet av min 16 års kjøreperiode.
Og engang kom jeg meg helt hjem og parkert før begge dekkene på høyre side eksploderte.
Nå har jeg kjøpt bur som ikke leveres med jekk eller reservedekk. Så får vi se hvordan det går.
Kjører jo ikke med reservedekk på MC'en heller...
-mvh-
Kristian
Og engang kom jeg meg helt hjem og parkert før begge dekkene på høyre side eksploderte.
Nå har jeg kjøpt bur som ikke leveres med jekk eller reservedekk. Så får vi se hvordan det går.
Kjører jo ikke med reservedekk på MC'en heller...

-mvh-
Kristian
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
lappeskum sier jeg bare.....funka i 30 år for meg....2 og4 hjuls kjøretøy...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Må nok sjekke hva som ligger i bagasjerommet ihvertfall. Tenk om det ikke er reservehjulsbrønn der engang ? Dette går høyt opp på prioroteringslisten for april sysseler.
I går og i dag har jeg vært gjennomført eiegod med Haus Gestapo. Har revet vegger,tak og gulv og vært veldig myk mann og gjort alt hun har kommandert meg til Ånkli softis. Siden hun skal på vakt i dag så tok jeg Cagges nye motor inn i den nedrevne leiligheten og rigget meg til med verktøy,lys og tvilsomt elektrisk opplegg for å ha strøm for kose litt med den. Men så stakk Furia hodet inn døra og da endte motoren i garasjen igjen sammen med verktøyet. Nå har hun utstedt ordre fra beskjed om at leiligheten og Braastad Bula er motorskruingsfrie soner. Hu var mye mere sporty for 30 år siden syntes jeg

Skulle tro at en ribbet leilighet kunne brukes til å skru italienske to-taktere. Men damer har en helt annen virkelighetsoppfatning enn oss. Ut fra HG's logikk var det helt i orden å utvise deg og motoren til garasjen igjen. Makan!
Pogo
Pogo
Tror aldri får høre at jeg gjør noe riktig ihvertfall ! Kjærringer er bare gale syntes jeg. Ikke fordet, hvis jeg blir for "voksen" i små perioder så klager hun da og
I går kveld var jeg helt ånkli særiøss i 4 timer i et familiedrama. Hun klaget da og . Også kom vi hjem og ikke tegn til grinerunger,svigersvin og lo dotter i mils omkrets og da var spørsmålet : Hva om noe ser oss ? Kakkerlakker sladrer ikke var svaret. Da fikk jeg ei milelang lekse om fortreffeligheten av vaskemiddelene som er i bruk i heimen
Utpå natta kom Lo Dotten hjem så det var situvasjonen gjenopprettet til det normale.
På so faen med selskap av 4 bein 

Utpå natta kom Lo Dotten hjem så det var situvasjonen gjenopprettet til det normale.

Ser ut som Eskroten må til pers og hente SMK i Desmos rike. Går dette i boks så blir Jalmar utnevnt til veiviser også surrer vi oss bort nordover i lende. Sist vi hadde januarstønt så ende vi med å klippe rabatter i Brummundal i snøføyka greie som vi er. Parkvesenet var sikkert fyllt av takknemlighet over vår store godhet.Men nå må jeg fyre opp Eskroten og hente Haus Gestapo så jeg får middag. Kvinnemennesket har jo ikke vett på å la legemet forfalle på en naturlig måte engang. Hun er blitt tjukk i jula sa hun. Var nok en tabbe å si seg enig i det
Hun var sinna da hun gikk med en vilt protesterende Lodott på slep 

Pollti skrev:Ser ut som Eskroten må til pers og hente SMK i Desmos rike. Går dette i boks så blir Jalmar utnevnt til veiviser også surrer vi oss bort nordover i lende. Sist vi hadde januarstønt så ende vi med å klippe rabatter i Brummundal i snøføyka greie som vi er. Parkvesenet var sikkert fyllt av takknemlighet over vår store godhet.Men nå må jeg fyre opp Eskroten og hente Haus Gestapo så jeg får middag. Kvinnemennesket har jo ikke vett på å la legemet forfalle på en naturlig måte engang. Hun er blitt tjukk i jula sa hun. Var nok en tabbe å si seg enig i detHun var sinna da hun gikk med en vilt protesterende Lodott på slep
har undret på en sak en del ganger --- HG er vel skjelden inne her på sidene ????
Hihi, tror skjelden er et feil ord å bruke.
Aldri er vel mer korrekt......
Eller så er hun ikke så selvhøyttidelig.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Pollti skrev:Ser ut som Eskroten må til pers og hente SMK i Desmos rike. Går dette i boks så blir Jalmar utnevnt til veiviser også surrer vi oss bort nordover i lende. Sist vi hadde januarstønt så ende vi med å klippe rabatter i Brummundal i snøføyka greie som vi er. Parkvesenet var sikkert fyllt av takknemlighet over vår store godhet.Men nå må jeg fyre opp Eskroten og hente Haus Gestapo så jeg får middag. Kvinnemennesket har jo ikke vett på å la legemet forfalle på en naturlig måte engang. Hun er blitt tjukk i jula sa hun. Var nok en tabbe å si seg enig i detHun var sinna da hun gikk med en vilt protesterende Lodott på slep

Handlet bare en ting av dem:Ei bagasjetaske jeg kjøpte av dem på MC-mwssa i 2009 !!

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- Intruder
Kjærringa mi sto foran speilet i gangen en dag,"Jeg blir så gusten i huden,får svarte ringer rundt øynene og tynt grått hår....."
Du trenger ihvertfall ikke bestille time hos optikeren,sa jeg....
Har noen av dere opplevd tordenvær østafjells i januar noen gang? 

Du trenger ihvertfall ikke bestille time hos optikeren,sa jeg....

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Ja, hver uke hele året Intruder. Men hun vet om betegnelsen Haus Gestapo. Noen ganger klager hun innmari mye på at det foregår så lite særriøset mellom ørene på sin livsledsager. Det er kun hjernecellene som det står mat,øl,Braastad og KGB virksomhet på som fungerer ordentlig påstår hun. Men når jeg blir ånkli voksen i flere minutter av gangen, noe som ikke skjer veldig ofte, da begynner hun å klage på at jeg er kjedelig og
da og.
Men nå lurer jeg på om hun kan ha en karriere foran seg på travbanen ? Haus Gestapo i spor 4 på 1500 meter voltestart blir en sikker vinner. Hun traver 5 kilometer på den tiden jeg bruker på å få startet Eskroten og rygge ut av gården jo
I morgen får hun snakke med NAV om omskolering. 

Men nå lurer jeg på om hun kan ha en karriere foran seg på travbanen ? Haus Gestapo i spor 4 på 1500 meter voltestart blir en sikker vinner. Hun traver 5 kilometer på den tiden jeg bruker på å få startet Eskroten og rygge ut av gården jo

Onsløv skrev:Hihi, tror skjelden er et feil ord å bruke.
Hun ble jo rekruttert under et KGB raid for mange år siden og innlemmet i Kvinnegruppa da

Kan ikke tro at hun blir blid hvis du sier at hun er meldt på i andre løp på Jarlsberg til helga. Og så var det spørsmålet om kusk? 

Pogo
Pogo
- Intruder
Oluf Rallkattlis Emma ikledde seg jo halen utav gammelmerra,noe som fikk sjølin til å
mumle om Slogum Emma på V6-rekka....
Som oss andre prøvde han å kommentere lavt og diskret/distre...
mumle om Slogum Emma på V6-rekka....

Som oss andre prøvde han å kommentere lavt og diskret/distre...

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Godt Nyttår osv osv osv... Greit å ha det unnagjort.
Fjorårets tur til dalstråka innafor blei jo en formidabel suksess. Og vi fant en kvasi-femi mc-sjappe der du kunne få både strikke-garn og mc-utstyr. En burde kanskje ha rosa Vespa med kurv til balettskoene for å bli fast kunde der? Eller var det en utstyrsforretning for baksetepassasjeren på GoldWinger? Er vel ikke noe annet å foreta seg bak på en GW enn strikking?

Ellers var det jo plenklipping i midtrabatter vi var der oppe for. Pollti skulle jo absolutt ha en slik turbotrimma plenklipper til golf-banen sin på øst-kysten. Også i januar da...
Men det var da andre ting i gressklippersjappa også. Så en fin fin inretning som antagelig var til å reparere rustskadete Eskroter med

Forøvrig KAN sesongen vare hele året på 2 hjul

Fjorårets tur til dalstråka innafor blei jo en formidabel suksess. Og vi fant en kvasi-femi mc-sjappe der du kunne få både strikke-garn og mc-utstyr. En burde kanskje ha rosa Vespa med kurv til balettskoene for å bli fast kunde der? Eller var det en utstyrsforretning for baksetepassasjeren på GoldWinger? Er vel ikke noe annet å foreta seg bak på en GW enn strikking?

Ellers var det jo plenklipping i midtrabatter vi var der oppe for. Pollti skulle jo absolutt ha en slik turbotrimma plenklipper til golf-banen sin på øst-kysten. Også i januar da...

Forøvrig KAN sesongen vare hele året på 2 hjul

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Ække mere rust på Eskroten ! Ihvertfall ikke så mye rust igjen i bærende deler