Den er "Mad in Italy"Buy italian

Den er "Mad in Italy"Buy italian
"Made" selvfølgelig
Buy italian
Den er "Mad in Italy"
Mulig du har noe tull med dyser?650spleisn skrev:Min cbf1000 2006 mod. er fra i dag av bannlyst og gjort arveløs for all fremtid.
Den nekter å gå rent på slakk kjøring.
Har målt og feilsøkt i 3 år. Byttet det meste av sensorer. Er nå på min 3. ECU.
Satt på en "Power Plug" for et år siden. Det funket fint. Gikk rent og smooth i ca. et år.
Så startet elendigheten igjen. Hva er det som forandrer seg ????
Mere innblanding av bioetanol i bensinen?
Har eid mc`n fra ny i 2006. vet hvor fint å feilfritt den kan/skal gå. De første 40-45`km gikk den som en drøm. Ikke et feilslag.
Bare en ting å gjøre. Å det er to ting: Kjøre mc med forgassere og ty til flaska. Selvsagt ikke samtidig :)
Dæven så frustert man kan bli......
Kan ikke utelukke det, men alle er byttet.Mulig du har noe tull med dyser?
Mitas? Gambler! :)AJ skrev:I dag hentet jeg de nye nøklene til sykkelen, etter at jeg knakk den ene i tenningslåsen tidligere i år....
Etter det har jeg lært at ingen nøkkelring eller annet dingel-dangel skal henges på denne...
Godt å kjenne på følelsen av å ha to reservenøkler, kjenner jeg :) .
I går fikk jeg satt på nye Bridgestone Battlax Adventure A40 dekk. Var såpass fornøyd med det forrige settet og satset derfor et til.
Jeg hadde bestemt m,eg for de nye adv-dekkene fra Mitas denne gangen, men leveringstiden ble for lang.
Så da får man heller prøve de neste sesong....
Er nysgjerrig og har lyst til å prøve.ZZR-Erling skrev: Mitas? Gambler! :)
gsx750_80 skrev:Pga en liten lekkasje i framgaffel ble seal mate forsøkt, før eventuelt skifte av gaffeltettinger til 3500-4000 NOK. http://www.sealmate.net Jeg kjørte en tur på ca 5 mil etter dette, og foreløpig er det ingen tegn til lekkasje lengre. Håper det varer. I så fall er det newten litt for godt til å være sant..