LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: LordShaft - *Sesongen har startet på Vestlandet*
Skakke si hva det ligner på, men nå må jeg på do...
- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Biffen smakte bra den, så da får heller Bjerksnezen ha de synene han vil der han sitter å driterElolz skrev:Hvis det der ser ut som noe som kommer ut av deg, så må du få sjekket opp rørsystemet. :-)å

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

- Bjerknez
- Kontakt:
Neida, så godt ut dette Ojda 

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Ja hva er vitsen om en ikke skal nyte det eller kose seg

Christer Berenz, er det han svenske og noe overengasjerte studio kokken de har der

Biffen så veldig bra ut den, potetene også, snakker vi all home mede? Skulle det passe seg sånn en gang du er på vestlandet... Må du og Onkel ta turen på landet mitt. Der serveres det selvskutt hjort (biff av indrefile) Soppsaus ala Hansen og særdeles gode dråper av druer til

Dessert er selvfølgelig badestamp med god drikke der også, men der er litt mere åpen bar

- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Neida, mye juks i den serveringen derLordShaft skrev:Ja hva er vitsen om en ikke skal nyte det eller kose seg![]()
Christer Berenz, er det han svenske og noe overengasjerte studio kokken de har der![]()
Biffen så veldig bra ut den, potetene også, snakker vi all home mede? Skulle det passe seg sånn en gang du er på vestlandet... Må du og Onkel ta turen på landet mitt. Der serveres det selvskutt hjort (biff av indrefile) Soppsaus ala Hansen og særdeles gode dråper av druer til
Dessert er selvfølgelig badestamp med god drikke der også, men der er litt mere åpen bar

kan resultatet fort bli veldig bra

Biffen måtte nok noen andre skyte, Peppersausen er Jacobs sin ferdigsaus.
Vet ikke om det er salgsvare på Vestlandet, da Jacobs egentlig er en
lokal-forretning på fineste Nordstrand i Oslo. Men de har de senere årene
minglet litt med Meny-kjeden

Potetene er noe slags potetkroketter, også ferdig rett fra SøtaBror.Med smakstilsetning av brokoli i den ene typen, og ost i den andre :-)å
Så tilslutt soppen som er duktig krydret og samstekt med bittelitt bacon,
Å du! De champignongene, de har jeg helt selv kuttet i mindre biter

Vet det høres ut som forferdelig masse smaker, men det fungerer godt

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
)

-
- Kontakt:

Sist redigert av LordShaft den 28 okt 2015, 22:14, redigert 1 gang totalt.
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Det er et veldig fint bilde,kunne sikkert vært et postkortbilde :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Det der er jeg interessert i å lese mer om! Link?LordShaft skrev: *Screenshot av noe om is i varmegrader*
Oppdaget det et par ganger på det mest idiotiske stedet i verden - På taket av lastebil-hengeren. Kjempefint å se det blåser av is etter jeg har begynt å kjøre. Trygt og hele pakka.
-
- Kontakt:
http://www.tv2.no/2015/03/13/storm/vaer ... is/6678691" onclick="window.open(this.href);return false;
Her er linken for bildet jeg tok Morten
Note4
Her er linken for bildet jeg tok Morten
Note4
-
- Kontakt:
Jaja, det blir fort dyrt å være alene hjemme, kaffekoppen i ene hånden og happy triggerfinger på den andre hånden. Får jeg endelig byttet ut den stygge bremse og clutch hendelen.
Jeg er veldig usikker på hvor bred jeg trenger. Shorty vet jeg blir for smalt, derfor gikk jeg for justerbare som passet litt til sykkelens farger. Vurderte helt svarte, men det var så billig at jeg er ikke fremmed for å kjøpe flere

Ok nysgjerrigheten tok overhånd.
Hva betyr "note 4" ?
Hva betyr "note 4" ?
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37
-
- Kontakt:
Jeg poster innlegget tapatalk på mobiltelefonen min som er en Samsung galaxy note 4
Note4

Note4
Ah
Trodde kanskje du hadde di egen kode for å finne igjen visse tråder, men så ikke noe rød tråd i det.
Trodde kanskje du hadde di egen kode for å finne igjen visse tråder, men så ikke noe rød tråd i det.
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37
-
- Kontakt:
Faen, blir ikke silikon i daiene dette året
Heldigvis ikke mye restskatt, men forbanna snodig at jeg får igjen 12.500,- i fjor og må betale restskatt i år
Jaja, shit happens

Jaja, shit happens

Ikke karbon på smykket i år altså?
Kjip den der, fikk faktisk igjen bittelitt på skatten. Ikke mye siden jeg jobbet kun sommern i fjor, men alle monner drar

Kjip den der, fikk faktisk igjen bittelitt på skatten. Ikke mye siden jeg jobbet kun sommern i fjor, men alle monner drar

- Bjerknez
- Kontakt:
Ja... alle monner drar sa terroristen og fyrte opp en kinaputtToven skrev:Ikke karbon på smykket i år altså?![]()
![]()

- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Gleder meg til å høre hva du synes om de, ta gjerne noen bilder av kjedet under og etter påføring. Jeg er veldig spent på hvordan det blir seende ut sammenlignet med Motul sin spray.
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Jaja, jeg fikk igjen en slant i år, og siden jeg hadde forventet baksmell, kjennes jeg rik ut akkurat nå :-D
Men når jeg får igjen, tjente jeg jo mindre enn, eller omtrent som forventet... Så det er blannede følelser kan man si
Men jeg kan iallefall spandere et ekstra stykke kake til weissbieren... Kjøpekake, selvsagt
Men når jeg får igjen, tjente jeg jo mindre enn, eller omtrent som forventet... Så det er blannede følelser kan man si

Men jeg kan iallefall spandere et ekstra stykke kake til weissbieren... Kjøpekake, selvsagt

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Kontakt:
Du skal faen meg få spandere noe jævlig med saltkringler til weissbier i sommer onkel, det har jeg bestemt akkurat nå 
Cutless, det kommer fyldig rapport så snart det er vær til å putle på med dette igjen, akkurat nå er det relativt kaldt og regn... ja slik som det kan regne i Bergen
Note4

Cutless, det kommer fyldig rapport så snart det er vær til å putle på med dette igjen, akkurat nå er det relativt kaldt og regn... ja slik som det kan regne i Bergen

Note4
- Olav K
Det er null problem, fikk nettopp en brukbar lønning også, etter tre uker med nattskift og en uke overtid
Du skal få sukkertøy og du skal få lade... eller saltstenger, om det er det du vil ha
Likte forresten de nye hendlene dine, de var lekre.... utrolig hvordan en så enkel ting, utgjør så mye på en bajk.
Nå er det "bare" en uke til jeg skal hjem, og DA må jeg få til å få hentet den nye hjelmen, OG tatt en tur innom Ride, for litt KTM-shopping- skal klargjøre Duken til Jr for salg nå i påsken. er noen småting som skal byttes.
Blir det kjøring i området på deg, eller har du parkert til over høytiden?

Du skal få sukkertøy og du skal få lade... eller saltstenger, om det er det du vil ha

Likte forresten de nye hendlene dine, de var lekre.... utrolig hvordan en så enkel ting, utgjør så mye på en bajk.
Nå er det "bare" en uke til jeg skal hjem, og DA må jeg få til å få hentet den nye hjelmen, OG tatt en tur innom Ride, for litt KTM-shopping- skal klargjøre Duken til Jr for salg nå i påsken. er noen småting som skal byttes.
Blir det kjøring i området på deg, eller har du parkert til over høytiden?
-
- Kontakt:
Ja faen, jeg syns de var jævlig nice selv de hendlene.... Utrolig pen detalj med RR logoen, også likte jeg at den var 3 farget og justerbar... Shorty hendler blir litt for små til mine hender.... (ja jeg bruker mere enn to fingre til å bremse og clutche)
Små detaljer. Vurderer faktisk å høre med en kollega hva han skal ha for å lakke alle hvite og røde flater på sykkelen min svart. Demontere alt av kåper og forvandle den til svart/crome edition
Men det blir ikke før neste år eller året etter
faen er du i havet enda? På tide å komme seg hjem da ja. Jeg skal jobbe neste helg, lørdag/søndag døgn....så kjører jeg på landet mandags morgen å blir hele påsken. Så tviler på at det blir så mye kjøring før etter påske for min del
Men værmeldigene ser ikke veldig oppløftene ut heller, men all statestikk sier at det blir en veldig bra påske, men da er det hyttetur, pils, påskelaberynten og masse god mat som står på tapete
Planer for påsken du eller blir det bare kjøring?
Små detaljer. Vurderer faktisk å høre med en kollega hva han skal ha for å lakke alle hvite og røde flater på sykkelen min svart. Demontere alt av kåper og forvandle den til svart/crome edition

faen er du i havet enda? På tide å komme seg hjem da ja. Jeg skal jobbe neste helg, lørdag/søndag døgn....så kjører jeg på landet mandags morgen å blir hele påsken. Så tviler på at det blir så mye kjøring før etter påske for min del

Men værmeldigene ser ikke veldig oppløftene ut heller, men all statestikk sier at det blir en veldig bra påske, men da er det hyttetur, pils, påskelaberynten og masse god mat som står på tapete

Planer for påsken du eller blir det bare kjøring?
- Olav K
I påsken skal jeg prøvepakke
Neida, hva jeg gjør er væravhengig, håper på å både få kjørt Speedy, og lufte skia litt, men blir det dårlig vær blir det nok fram med stillas, skrape og fasadevask
Evt så skal jeg liste, montere kjøkken og ymse i leiligheten i kjelleren min, og få den leiligheten ett steg nærmere utleie.
Og litt hvile blir det nok også

Neida, hva jeg gjør er væravhengig, håper på å både få kjørt Speedy, og lufte skia litt, men blir det dårlig vær blir det nok fram med stillas, skrape og fasadevask

Evt så skal jeg liste, montere kjøkken og ymse i leiligheten i kjelleren min, og få den leiligheten ett steg nærmere utleie.
Og litt hvile blir det nok også

-
- Kontakt:
Haha, prøvepakke er noe av det mest fornuftige jeg har hørt så langt
Jeg er heldigvis ferdig å male fasiden på denne siden av fjorden, men gjenstår å male.... Det har jeg sagt før, er kjerringa som skal få styre med. Jeg skal jo tross alt på grunnkurs nå i april, mai
Har du så mye som gjenstår altså? Ja jo lengre du utsetter jo lengre blir det til pengene drysser inn. Men vet alt om hvordan det er å jobbe for andre, kontra å jobbe til seg selv
Du må bare gi en lyd om du trenger hjelp til noe... Jeg er en helvetes dyktig arbeidsfordeler, observatør og kvalitetskontroll
Å du behøver ikke spørre om jeg har lyst å komme å male....det kan du drite 200 - 0 i

Jeg er heldigvis ferdig å male fasiden på denne siden av fjorden, men gjenstår å male.... Det har jeg sagt før, er kjerringa som skal få styre med. Jeg skal jo tross alt på grunnkurs nå i april, mai

Har du så mye som gjenstår altså? Ja jo lengre du utsetter jo lengre blir det til pengene drysser inn. Men vet alt om hvordan det er å jobbe for andre, kontra å jobbe til seg selv

Å du behøver ikke spørre om jeg har lyst å komme å male....det kan du drite 200 - 0 i