Flott fortalt og mye flotte bilder (Jeg falt spesiellt for ett her og jeg, men sier ikke hvem)

Håper isen smakte, det ble jo tross alt 666,6 mil for å hente den

Blir nok veeeeeldig feil av meg å klage over å være på Jobb, har det jo fantastisk fint på da, laaaange friturer og greier.....men som den "Gode Normann" Jeg er så klager en jo litt for å holde tradisjonen i hevd..Olav K skrev:T
@L-NA: Jeg vet endel om hvordan det er å sitte på jobb og drømme seg hjem til familie og ikke minst MCen. Har hatt ett antall tunge dager ute på havet, men det kan man ta igjen når man er hjemme og sola skinner en tirsdag.... andre er på jobb, mens vi kan ture på som vi vil![]()
l
Ja, jeg så det heromdagen. Jævelig trist, men han gir seg vel ikke :-)åOlav K skrev:Ettersom Speedy nærmer seg 20000 kjørte kilometer, skulle jeg hatt en service.. hovedservice sådann.
Mailet Eurospeed i Glava (det er bare noen få mil ekstra i forhold til AGM i Særp) men tror du ikke at den stakkars fyren (Roger) som har jobbet seg nesten fordervet med å flytte firmaet fra Karlstad til Glava,... og deretter prøvd å jobbe opp et miljø rundt bedriften, opplevde at eiendommen brant ned til grunnen natt til søndag?![]()
http://nwt.se/arvika/2015/08/23/gammalt ... n-ner-till" onclick="window.open(this.href);return false;
Så ingen Sveatur på meg for å ta en "harryservice" til en billig penge.![]()
![]()
Kanskje sjekke med Classic i Sem i stedet?
Elolz skrev:Sånn for å dra den videre fra en an tråd innpå her, perfekt timing å bytte den ut med en 1290 SuperDuke R?![]()
Tenk så beleilig å bare svippe rett bortom Ride istedenfor, 2 sylindre, 251cc og 45HK ekstra.
Hovedservice på Street'en kostet 4.500,- hos Triumph i Glava hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis ventiljustering måtte til så skulle jeg bare slenge på en arbeidstime. Verdt å høre med de vertfall...Olav K skrev:![]()
Elolz skrev:Sånn for å dra den videre fra en an tråd innpå her, perfekt timing å bytte den ut med en 1290 SuperDuke R?![]()
Tenk så beleilig å bare svippe rett bortom Ride istedenfor, 2 sylindre, 251cc og 45HK ekstra.
![]()
![]()
dette er ikke sunt for meg å lese... men jeg tipper at Tommas fikk kloa i demoen til MC-deler, så det "røverkjøpet" er allerede tatt. :-)å
Og at det er praktisk å ha servicmuligheter i Bergen er det ingen tvil om.
Det ser desverre ut til å drøye med å få en Triumph-forhandler tilbake til verdens beste by.
Så jeg får tåle å dra østover en gang i blandt med Speed'en min.
Hos AGM skulle de ha mellom 7- og 10000 for 20000 servicen. Mulig man kan spare noen tusenlapper i Sveariket, jeg har sendt en prisforespørsel til Triumph i Gøteborg også. Og uansett.. jeg må jo kjøre ett par dager tur retur for denne servicen uansett. Særp eller Gøta.. same same
Les noen poster tilbake..Bjerknez skrev: Hovedservice på Street'en kostet 4.500,- hos Triumph i Glava hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis ventiljustering måtte til så skulle jeg bare slenge på en arbeidstime. Verdt å høre med de vertfall...