Cutless, det kommer fyldig rapport så snart det er vær til å putle på med dette igjen, akkurat nå er det relativt kaldt og regn... ja slik som det kan regne i Bergen

Note4
Ingen fare, vi ordner en bergenstur med fyllekule og bergenserhelvete med typiske bergenske gærninger i sommer!Toven skrev:Ah flott bilde! Kjenner jeg skulle gjerne ha tatt en tur til Bergen, har ikke vært i område siden jeg var bitteliten og besøkte farfar på Glesvær.
Ser også et par båter jeg gjerne skulle hatt jobbet på der nede :-)å
mortenolb skrev:Ingen fare, vi ordner en bergenstur med fyllekule og bergenserhelvete med typiske bergenske gærninger i sommer!Toven skrev:Ah flott bilde! Kjenner jeg skulle gjerne ha tatt en tur til Bergen, har ikke vært i område siden jeg var bitteliten og besøkte farfar på Glesvær.
Ser også et par båter jeg gjerne skulle hatt jobbet på der nede :-)å
Jeg bor på beste vestkant av Østlandet,VestfoldLordShaft skrev:Hahaha alltid viktig med en god kaptein som fører skuten
Hvor i landet bor du kawagutten, jeg kommer![]()
Det må helt klart arrangeres ett eller annet på denne siden av de 7 fjell, så en får muligheten å hilse på og kjøre med en del av dere mindre heldige på østlandet![]()
Skulle noen av dere ta feil i en rundkjøring å havne på disse kanter må dere ikke nøle med å ta kontakt. Jeg er service vant stuert med lokalkunnskap langs kysten
Note4
Du må be de mennene komme ut av skapet KawaguttenMoffa skrev:Hva skal du med store menn i barskapet??
Jeg skal på vestlandet opp til flere ganger denne sesongen faktisk. For å sette biken i benk, tune den... I forkant av den store touren (alpene) og i sammenheng med banekjøring med Ride på Rudskogen i AugustKawagutten skrev:
Jeg bor på beste vestkant av Østlandet,Vestfold![]()
Har da nok til å skjenke store menn i barskapet også så bare å ta turen det :-)
Og en annen ting er at jeg aldri tar feil i rundkjøringer fordi jeg er flink til å kjøre så er ikke så ofte jeg havner i Bergen hehe selv om jeg ser ei dame borti der
Her snakker vi måltid etter min smak. Gjerne flere av disse i løpet av dagenTommas skrev:En tur til de deler av landet står absolutt på lista for i år!
Kanskje det blir noe mat også
(lunsj på kontoret for en liten stund siden, ble ikke middag den dagen...)
Med det store barskapet var det ikke rart det var trangt inni der med store mennojda skrev:Du må be de mennene komme ut av skapet KawaguttenMoffa skrev:Hva skal du med store menn i barskapet??![]()
![]()