Nydelig bilde!
Var faktisk på Gaustablikk nå i uken, reiste derifra i går.
Nydelig bilde!
Oi! Du var i hjembyen min!hakhap skrev: 02 sep 2017, 14:41 Neste "set" med bilder fra Uddevalla MXGP, EMX 125 gutta.
misspelling with autocorrect
Takk.Canutus skrev:Tøffe bilder Hakhab![]()
Liker spesielt nr 2 der du har fått med litt fart I bildet
Takk. Nei her er det speil refleksen som er bruktBC45 skrev:Kule bilder- spesielt det første, med spruten etter bakhjulet :) Det er ikke s7 du har brukt her?
Var det en runde du kan anbefale? Den bør vel ligge innenfor rekkevidden min for en god dagstur :)Skogstrollet skrev: 17 sep 2017, 22:15 Begynner definitivt å bli litt kaldt for lengre turer... men tror ikke jeg tatt den siste slike turen for i år allikevel. Må bare huske på å kle på meg litt bedre, og bruke de varme hanskene mine![]()
Turen i dag gikk til Austmarka :)
Ble ikke så mange stopp på veien faktisk, selv om jeg kjørte forbi speilblanke sjøer og gjennom skog som skifter til høstfarger![]()
Ved Rånåsfoss måtte jeg dog stoppe og få opp varmen litt, og få i meg litt energi før jeg kjørte den siste biten hjem.
Har et håp om å få tatt unna 10k service før jeg kjører sykkelen til Sverige der den vil stå i vinter, så slipper jeg stresse med det til våren.
Ja, absolutt. Det var en flott runde, selv om veien bitvis kunne vært i litt bedre stand.BC45 skrev: 20 sep 2017, 00:15
Var det en runde du kan anbefale? Den bør vel ligge innenfor rekkevidden min for en god dagstur :)
KevinmsR6 skrev: 26 sep 2017, 10:53 Fint parkert i kjelleren på jobb:) nydelig vær i beregne for tiden selvom bildet ikke avslører det :)
Skjønte det, men artig at det ble Beregne