Vi er som sagt forskjellige alle mann, og det tror jeg vi skal være glade forjhn skrev:Korpsmusikk ... jeg. kjenner ganske mange som spiller i korps, men ingen av de hører på korpsmusikk for nytelsens skyld.
Jeg har vært en snartur innom et korps med tuba, og har alltid tullet litt med gitar og tangenter. Det er stor forskjell på å spille og å høre på musikk. I alle fall for min del.
Selv om det aldri kunne falle meg inn å sette på noe korpsmusikk, var det likevel artig å spille
Innrømmer at det er veldig forskjellig kvalitet på korpsmusikk, jeg har vært på korpskonserter, liker å høre på Garden. Liker å se på parader med mange korps. Når jeg bodde i USA dro vi hver høst over til nabobyen for å se på paraden som var der, her ser du et av korpsene som imponerte meg i størrelse, men ikke spillemessig. 10 musikanter i hver rekke og en haug med rekker bakover, tøft, men som sagt spillemessig ikke av de beste jeg har hørt.jhn skrev:Men liker du korpsmusikk? Nyter du musikken?
...å hva er ikke en morgen fylt av Gammel Jægermarsj når man våkner børst på rommet :-)åjhn skrev:Men liker du korpsmusikk? Nyter du musikken?
samtidig som småfuglene tramper som besatt ute på tunet... :-)åBusa Trond skrev:...å hva er ikke en morgen fylt av Gammel Jægermarsj når man våkner børst på rommet :-)åjhn skrev:Men liker du korpsmusikk? Nyter du musikken?