Kjempefin den fendaxtendan AJ

Og jeg er veldig fornøyd med den carbonhuggern/bakskjermen fra Bestem som jeg kjøpte til min i fjor! Super passform, og mindre skitt på bakparten av sykkern

Trodde først det stod "kanonisering", men det kommer vel en dag det også, hvis æ ikke tar veldig feil av dæAJ skrev: .....Kanskje det blir en dag litt tigerkarbonisering...
Treffes gjerne til sommer'n, men la oss bare slå fast først som sist at karbon-konkurransen har Tiger allerede tapt...Desmo skrev:Skal vi treffes til sommeren AJ, og se hvem som har flest karbondeler på sykkelen. Jeg stiller med Velte-petter!
Litt OT, men så noen moped-manner på tv her rundt juletider, lurer på om det ikke var i Fredriktstad. Tempo Corvetter etc. som var så julepynta at dæm måtte nesten ha med aggregat for å få lys i alle pærene. Så kjørte dem rundt juletreet etterpå... yeah... *fnis*Intruder skrev:Take it litt rolig og ikke utstyr sykla deres med lys og stæsj så de ser ut som et juletre...
Husk de færreste av oss kjører i den søte juletid...![]()
AJ skrev:Dexter og 2000Tourings og verkstedbesøket deres i Trollhättan trigga meg til å undersøkemulige Triumph-verksteder i nabolandet.
Og jammen finnes det er i Karlstad, gitt! Ikke verstDet kan fort bli et sted jeg stikker innom i løpet av sommer'n
![]()
Egen Facebook-side har de...:
http://www.facebook.com/pages/EUROSPEED ... 280?v=info" onclick="window.open(this.href);return false;
pluss egen hjemmeside på nettet, så klart:
http://www.triumphkarlstad.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Skal se det kan bli til at jeg sparer noen kroner på service i kombo med en svensketur i løpet av sesongen :-)
Ojsann!!ojda skrev:Grattis med 100 sidersblogg.![]()
![]()
![]()
Uffda!ojda skrev:Er det ikke snart påtide å kjøpe ny Tiger da A.J.
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=33179755" onclick="window.open(this.href);return false;
Ække så flink til å skru sjøl, nei... Dessverre, får jeg vel si.joo skrev:Si meg; holder du ikke baiken i topp shaina stand selv? Lar du andre gnukke på den uten oppsyn og overvåkning? Betenkelig...
Om du er flink å skru eller ikke,....Så er det iaffal ingen som kan beskylde Deg for å ha 10 tommeltotterAJ skrev:Ække så flink til å skru sjøl, nei... Dessverre, får jeg vel si.joo skrev:Si meg; holder du ikke baiken i topp shaina stand selv? Lar du andre gnukke på den uten oppsyn og overvåkning? Betenkelig...
Men har bytta fra originalt luftfilter til Pipercross 'effektfilter' sjøl. Og da måtte jeg ta av tanken og det fikk jeg faktisk til uten å ødelegge no'![]()
![]()
Også har jeg bytta olje og filter![]()
Ellers holder jeg baiken i topp shaina stand, ja :-). Ikke minst med å kjøre den mest mulig i løpet av sesongen...
Ti tommeltotter kan nok ingen beskylde meg for å ha, nei...ArcticTiger skrev: Om du er flink å skru eller ikke,....Så er det iaffal ingen som kan beskylde Deg for å ha 10 tommeltotter![]()
Blir stas detta AJ, å få tilbake Tigern med ny-oppstrekkt fjæring, nå må du ta det litt rolig til å begynne med da
Litt svampete og valkete fjæring med to på, men det er jeg sikker på er fiksa nå.Rottenikken skrev:Men pokker, var ikke tigern skarp nok fra før av, da, AJ?
Kan hende jeg gjør det, jaRottenikken skrev: :-) Du får ta deg en tur på en eller annen banedag også slik at du får testet de nye "komponentene" ordentlig...hehe