Tenker litt, og melder tilbake litt senere i kveld

Bare hyggelig det Moffa. Du er velkommenMoffa skrev:Lurer på om jeg skal slenge meg med ungdommen på tur....![]()
![]()
![]()
Tenker litt, og melder tilbake litt senere i kveld
Ja jøss :)Skauracer skrev:Er det plass til en som kjører traktor og ikke RR?
Bjerknez skrev:Flott gutter!!![]()
Ser ut til at xyvind er med sllikevel, hvis han får plugget dekket :)
Slik som den pungteringen din ligger er det Ingen problemer med å plugge permanent for dekket.xyvind skrev:Da var jeg hjemme etter en meget lang arbeidsdag! Skal se på dekket i morgen tidlig. Det ligger en stor skepsis i meg til det å kjøre med plugget dekk, men skal se nøyere om det er sprekker i dekket eller bare et pent hull. Jeg skal plugge uansett, så den ikke blir stående på flatt dekk. Plugging er vel strengt tatt ment for å kunne komme seg videre og til et sted man kan få nytt dekk eller lignende. Detta var no' årntli' dritt!
Har jo plugga én gang tidligere, så jeg mener jeg skal få det til. I våres punkterte jeg nemlig på dag 3 med ny sykkel. Denne gangen gikk det hele 2 uker. Hva gjør disse spikerne uti veien, egentlig? Forbanna greier..ojda skrev:Slik som den pungteringen din ligger er det Ingen problemer med å plugge permanent for dekket.xyvind skrev:Da var jeg hjemme etter en meget lang arbeidsdag! Skal se på dekket i morgen tidlig. Det ligger en stor skepsis i meg til det å kjøre med plugget dekk, men skal se nøyere om det er sprekker i dekket eller bare et pent hull. Jeg skal plugge uansett, så den ikke blir stående på flatt dekk. Plugging er vel strengt tatt ment for å kunne komme seg videre og til et sted man kan få nytt dekk eller lignende. Detta var no' årntli' dritt!
Men les bruksanvisningen nøye, og følg den nøyaktig.
God tur
xyvind skrev:Har jo plugga én gang tidligere, så jeg mener jeg skal få det til. I våres punkterte jeg nemlig på dag 3 med ny sykkel. Denne gangen gikk det hele 2 uker. Hva gjør disse spikerne uti veien, egentlig? Forbanna greier..ojda skrev:Slik som den pungteringen din ligger er det Ingen problemer med å plugge permanent for dekket.xyvind skrev:Da var jeg hjemme etter en meget lang arbeidsdag! Skal se på dekket i morgen tidlig. Det ligger en stor skepsis i meg til det å kjøre med plugget dekk, men skal se nøyere om det er sprekker i dekket eller bare et pent hull. Jeg skal plugge uansett, så den ikke blir stående på flatt dekk. Plugging er vel strengt tatt ment for å kunne komme seg videre og til et sted man kan få nytt dekk eller lignende. Detta var no' årntli' dritt!
Men les bruksanvisningen nøye, og følg den nøyaktig.
God tur
Da snakkes vi mekkern!mekkern skrev:Oki.
Then i "unscrew" my tire...
jaggu sto det en skrue i bakdekket her også...jaja.. intet "nytt"..
Dekket er tett og sola skinner...