Opprinnelig flymekaniker jeg også. Jobbet med 737 turbiner på Sola. Hvor jobber du?
Vært på Cars & Coffee med supraen din, eller er den ren banebil?Andreas skrev:Trimmet gammel jappse er morroHar en kompis som har en meget hissig FD3 RX7. Selv har jeg en 88' Supra med 500hk+
![]()
Opprinnelig flymekaniker jeg også. Jobbet med 737 turbiner på Sola. Hvor jobber du?
Vært en tur på C&C med den i sommer. Med prøveskilt siden bilen har vært avregistrert i 4 årJK95 skrev:Vært på Cars & Coffee med supraen din, eller er den ren banebil?Andreas skrev:Trimmet gammel jappse er morroHar en kompis som har en meget hissig FD3 RX7. Selv har jeg en 88' Supra med 500hk+
![]()
Må ta den med oftere, er på omtrent alle treffeneAndreas skrev:Vært en tur på C&C med den i sommer. Med prøveskilt siden bilen har vært avregistrert i 4 årJK95 skrev:Vært på Cars & Coffee med supraen din, eller er den ren banebil?Andreas skrev:Trimmet gammel jappse er morroHar en kompis som har en meget hissig FD3 RX7. Selv har jeg en 88' Supra med 500hk+
![]()
Aha, hvem FD Rx7 er det da?Andreas skrev:Trimmet gammel jappse er morroHar en kompis som har en meget hissig FD3 RX7. Selv har jeg en 88' Supra med 500hk+
![]()
Kan nok godt tenkes, jobber vel rundt 400 stk her så ikke alle jeg kjenner ved navnEpylypzon skrev:Da jobber du vel med Magnus L fra Stange da.?
Sendt fra min Z3 Compact
Det er såpass mange der jaRoargutten skrev:Kan nok godt tenkes, jobber vel rundt 400 stk her så ikke alle jeg kjenner ved navnEpylypzon skrev:Da jobber du vel med Magnus L fra Stange da.?
Sendt fra min Z3 Compactmen de via ansikt er de fleste kjent
Så lenge jeg ikke har vært bortreist på jobb, så har jeg også dratt på C&C. Men stortsett med MCJK95 skrev: Må ta den med oftere, er på omtrent alle treffene![]()
Du er ikke medlem av Bikes & Burgers også?
![]()
Han heter Stig og bor i Sandnes. Sølvgrå RX med gullfargede felger. Han har blitt "voksen" nå, så bilen har nettopp fått byttet ut fjortissglassfiberstyling med orginale deler. Men motoren er fortsatt like hissigRoargutten skrev:Aha, hvem FD Rx7 er det da?Andreas skrev:Trimmet gammel jappse er morroHar en kompis som har en meget hissig FD3 RX7. Selv har jeg en 88' Supra med 500hk+
![]()
Jeg jobba tildligere med understell hovedsakelig for SAS på Gardermoen.
Nå jobber jeg på AIM Norway på kjeller, F-16 og Sea King
Da vet jeg hvem han er.Andreas skrev:Han heter Stig og bor i Sandnes. Sølvgrå RX med gullfargede felger. Han har blitt "voksen" nå, så bilen har nettopp fått byttet ut fjortissglassfiberstyling med orginale deler. Men motoren er fortsatt like hissigRoargutten skrev:Aha, hvem FD Rx7 er det da?Andreas skrev:Trimmet gammel jappse er morroHar en kompis som har en meget hissig FD3 RX7. Selv har jeg en 88' Supra med 500hk+
![]()
Jeg jobba tildligere med understell hovedsakelig for SAS på Gardermoen.
Nå jobber jeg på AIM Norway på kjeller, F-16 og Sea King
Så fremover bør jeg se etter en Multistrada?Andreas skrev:Så lenge jeg ikke har vært bortreist på jobb, så har jeg også dratt på C&C. Men stortsett med MCJK95 skrev: Må ta den med oftere, er på omtrent alle treffene![]()
![]()
Medlem av B&B ja :-)
Jepp, eller en Monster 796JK95 skrev:Så fremover bør jeg se etter en Multistrada?Andreas skrev:Så lenge jeg ikke har vært bortreist på jobb, så har jeg også dratt på C&C. Men stortsett med MCJK95 skrev: Må ta den med oftere, er på omtrent alle treffene![]()
![]()
Medlem av B&B ja :-)