Jaja, jeg er nå ikke så skuddredd av meg, og jeg møter til og med til treff rett som det er, med visiret oppe eller hjelmen av, så jeg tar sjansen og drister meg til å henge meg på her. Håper nå bare at ingen oppsøker meg og skremmer meg på kveldstid slik at jeg tisser i buksa.
Jeg fant ikke noe bedre bilde enn dette som er av nyere dato og av nymalt hus, så da får det bli med dette foreløpig:
Et hus jeg arvet etter min Mormor som døde for ca. 10 år siden. Her har jeg og min kone (føles så så utrolig gammeldags å si "kone") bodd i ca. 8 år og vi har vert lykkelig gift i snart 10 år. Vi har en Golden Retriever som heter "Moses" og den er 6 år gammel.
Vi har ingen barn, og vi har bestemt at dette er heller ikke noe vi kommer til å få. Vi har det utmerket fint som vi har det. Så og si gjeldfrie (mer eller mindre) og vi gjør som vi vil begge to. Ingen hensyn og ta på den fronten. Derimot er bikkja "Moses" vår øyesten. Verdens mest bortskjemte hund. Men vi har vert flinke med oppdragelsen og lagt MYE tid i denne. En balansert og rolig hund som får nok av mosjon og stimulanse. Han lukker skuffer på kjøkkenet hvis vi ber om det og han kan så klart også en del andre "triks".
Han har aldri stukket av og vi lar han fly løs på gårdsplassen. Han holder seg innenfor tomtegrensene, selv om det kommer en katt. Katten blir jaget til grensen men ikke lenger. Mine foreldre bor på den samme tomten og vil han inn til dem så ringer den bare på døra og venter til dem lukker opp. Ofte må vi hente han der når vi ikke finner han ellers på gårdsplassen.
Ellers så bor vi ca. 8 km. fra Fredrikstad Sentrum, på et boligfelt. Stedet jeg bor har fine MC veier og siden jeg bruker sykkelen på jobb sommerstid så får jeg en liten dose med artige svinger hver morgen/ettermiddag. Akkurat passe langt ut på landet til at det er "rolig" men samtidig nærme nok byen til at jeg kan ta meg en tur ut og pilse litt. Fredrikstad har jo et yrende folkeliv og en flott bryggepromenade også. Spesielt på sommeren. Noe kjellv her i forumet vet alt om
EDIT:
Google har ennå ikke vert her jeg bor med bilen sin, men håper dem kommer snart. Jeg vil også være med på kartet!