Det ble en begivenhetsrik dag - 55-60 mil langs fantastiske og etterhvert (for meg) ukjente veier. Startet langs delvis kjente veier, men også her med en overraskelse innlagt (ferge fra Lote til Anda hadde ikke jeg fått med meg før den dukket opp foran framhjulet).
Må få skyte inn at jeg ikke kjører med GPS på, men baserer meg på lesing av kart på forhånd. For å finne frem i byer er GPS'en suveren. Mener selv jeg får sett mye mer uten...
Fire ferger i dag, og hver gang var jeg først av og fikk E39 helt for meg selv - - lenge
Lite trafikk før Bergen, men ganske mye kaos etter Skei fordi veien var for smal. Det løste trailerne ved å rygge, men det fikset ikke noen av dem bak - de fant bare knappen til nødblinken... Den meteren med vei jeg trengte var åpen så jeg kjørte smilende rundt hele hurlumheien
Været ble stadig bedre, og jeg måtte etterhvert lette litt på antrekket. Å kjøre gjennom Bergen i rushtiden anbefales ikke
Turen over Stord ble ett høydepunkt - spesielt øyhoppingen på slutten gjorde inntrykk...
I morgen blir det Nordsjøveien, jærstrender og Fv44 i retning Kristiansand og etterhvert Danmark