Tror nok feilen er hos deg, ja...tryman corp. LTD skrev:Hmmmmmm tagesk, får ikke åpnet denne youtubeèn din jeg.Er feilen hos meg eller??

Er du bak en firewall, tro...

Tror nok feilen er hos deg, ja...tryman corp. LTD skrev:Hmmmmmm tagesk, får ikke åpnet denne youtubeèn din jeg.Er feilen hos meg eller??
Ok... er han på sjøen, evt. plattform så jobber han vel kanskje fra en jobb-PC og da er det nok det som er problemet. Han er ikke den eneste her på Forumet som har opplevd samme problemet fra jobb-PC'er med Flash videoer, som den tagesk la ut...Ragnhild skrev:Neida, han e på hav
"Kontrastyring"; et ganske enkelt begrep som i det store og hele dekker styreprinsippet på en motorsykkel (VIKTIG).Ragnhild skrev:Er faktisk forskjell, men vanligvis tenker vi ikke over det fordi vi som oftest kompenserer for avvikene uten å tenke over det.
Samme som med det mange kaller kontrastyring. Vi gjør det uten å tenke så mye over det.
Bremser aldri,jeg.Derfor er jeg mest på sykehusetRagnhild skrev:Tenkt over hva som skjer når du bremser i en høyresving kontra en venstresving?
På sykehus!?SoloTwin skrev:Bremser aldri jeg heller. Men er på sykehus enda.
Og det kommer IKKE av at jeg kjører for sagte men at jeg har så god motorbrems.![]()