Må si det hadde vært gøy å sett alt dette IRL,men får nøyes med bilder. Dere får sikkert oppleve mye på en sån tur. Men har du forever ferie eller? Pensjonert elns. Kanskje for privat. Uansett kult
Ingen pitstop MC vask, nei...AlfaGuzzi skrev:Jeg synes syklene deres ser uforskammet rene ut, etter en så lang tur og i den hastigheten. Har dere hatt pitstop med mc-vasking![]()
Mye kjøring i høy temp og god rødvin til pizza'en får ta skylden for erindringshull hva gjelder mangelfull og feilaktig info om pizzaen topping...AJ skrev:Har nettopp spist en av de beste pizzaene jeg har latt smaksløkene mine prøve seg på her på restauranten til Hotel Milano i utkanten av verdensarvbyen Hildesheim.
Utrolig og enkel - tomatsaus, parmesanskinke og denne italienske strimlede osten jeg ikke husker navnet på i farten og smaksrike og rikelig toppet ruccolablader.
Eksplosiv i smaken, rett og slett!
Servert her, på dette unnseelige stedet i ukanten av byen, på restauranten til Hotel Milano:
Ja, dette ble en bra tur, selv med litt for lange dagsetapper og litt for mye motorveikjøring enn hva jeg normalt foretrekker. Men det gikk likevel overraskende bra med lengste dagsetappe på litt over 800 km, om jeg ikke husker feil.kjellv skrev:Flotte bilder og oppdateringer av turen. Godt å se at du likevel fikk deg Europatur i sommer etter det første mislykkede forsøket.