Voksen skrev:Hvordan kan en styre en bil som bare har ratt???Jompa skrev:
MEN, SKRIV IKKE AT MOTORSYKLER HAR RATT
Hvis du ikke vet det, bør du snarest oppsøke nærmeste trafikkstasjon og levere tilbake bilsertifikatet ditt.

Voksen skrev:Hvordan kan en styre en bil som bare har ratt???Jompa skrev:
Og ble du sur?Jompa skrev:Voksen skrev:Hvordan kan en styre en bil som bare har ratt???Jompa skrev:
Hvis du ikke vet det, bør du snarest oppsøke nærmeste trafikkstasjon og levere tilbake bilsertifikatet ditt.
Skylles eller skyldesBjerknez skrev:Også er det mange som skriver "hvordan bil har du?"! Fryktelig irriterende...
Men... jeg er sikkert ikke perfekt jeg heller. De fleste skrivefeilene jeg har skylles hastverk. Men noen ord er jeg faktisk usikker på ja....
Nææ, ble ikke sur.Voksen skrev:Og ble du sur?Jompa skrev:Voksen skrev:Hvordan kan en styre en bil som bare har ratt???Jompa skrev:
Joda... når du rygger...Jona88 skrev:Ser det er mange som skriver at de ønsker bil med "bakhjulstrekk".... Så vidt jeg vet så trekker ikke en bil bak
Sær skrivingHeHy skrev: Særskriving*
Orddeling er når feilen er at de ikke deler opp ordet der de skulle delt opp ordet.
KåreDump skrev:Sær skrivingHeHy skrev: Særskriving*
Orddeling er når feilen er at de ikke deler opp ordet der de skulle delt opp ordet.
ordd
eling
![]()
![]()
![]()
Ergrer meg en del over feil bruk av og/å og et/ett!
Jeg har også begynt å samle på feilstavinger av ordet interessert.
Nei, du gir deg HEN !WikingTnT skrev:For ikke å snakke om hen..HEN - hva er det for noe ? Livredd for å sette kjønn i bås ?? Æ gir mæ over....