Heeeeeeelt riktigZZR-Erling skrev:B veier kan man kjøre om man har gooooooooooooooooood tid!

Av og til bør man koste på seg nettopp å ta seg god tid :) .
Heeeeeeelt riktigZZR-Erling skrev:B veier kan man kjøre om man har gooooooooooooooooood tid!
Veldig enigFredrikE24 skrev:Jeg har selv kjørt bil utenom Autobahn i tyskland, og ja, det er masse fine steder, men for meg er Tyskland en transportetappe mot målet :)
Har tilknytning til et lite sted i Kroatia som jeg kan reise til og områdene rundt.
En tur som dette feks. kunne vært fint, selv har jeg aldri vært i Italia
Ellers er kysten langs Kroatia helt konge
Har kjørt nesten 20.000 km hvert år de siste 5 årene og regner ikke toget for kjørte km !Relax skrev:Jeg legger merke til at "alle" sammenligner bare med autobahn... det er vel et par andre veier nedover også...
Men for all del...smaken er forskjellig... Noen liker å kjører tog,,,noen liker å kjøre motorsykkel![]()
Farsken - da må æ ta med 110 mil på henger te Oslo i fjor + Kiel-ferga og Autozugen t/r, på etterskudd med oljeskift daZZR-Erling skrev:Er det virkelig noen som regner med de kilometerne biken står på et tog?
:-)
WikingTnT skrev:Farsken - da må æ ta med 110 mil på henger te Oslo i fjor + Kiel-ferga og Autozugen t/r, på etterskudd med oljeskift daZZR-Erling skrev:Er det virkelig noen som regner med de kilometerne biken står på et tog?
:-)