JanK skrev:Noen ganger må man høre på hjertet, ikke hjernen...
![]()

JanK skrev:Noen ganger må man høre på hjertet, ikke hjernen...
![]()
Så ille er det vel neppe...Spaghettiræser skrev:Skal en rote med ukurante mc, bør en enten ha en haug med penger,garasje full av verktøy, eller en nabo som er gjeldstynget mekaniker...eller alle deler.
Der er jeg faktisk helt enig med deg.supersic skrev:Ser klin like ut spør du meg, og det er ikke akkurat positivt for den mv-en
Men hvem tar vel råd fra en som kjører skjeløyd sykkel?Bjerknez skrev:Der er jeg faktisk helt enig med deg.supersic skrev:Ser klin like ut spør du meg, og det er ikke akkurat positivt for den mv-en
Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)
De to syklene på bildene over er i vertfall mine øyne tilnærmet likeJK95 skrev:Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)Uansett ikke enig i at Brutalen ligner Gladiusen, og enda mindre på nyere Brutale
Heldigvis trenger ikke jeg si meg enigBjerknez skrev:De to syklene på bildene over er i vertfall mine øyne tilnærmet likeJK95 skrev:Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)Uansett ikke enig i at Brutalen ligner Gladiusen, og enda mindre på nyere Brutale
Selv to vanndråper er ulike... hvis man ser nærme nokJK95 skrev:Heldigvis trenger ikke jeg si meg enigBjerknez skrev:De to syklene på bildene over er i vertfall mine øyne tilnærmet likeJK95 skrev:Hahahah, det kan hendeBjerknez skrev:Sykkelen er skjeløyd, men ikke jeg :)Uansett ikke enig i at Brutalen ligner Gladiusen, og enda mindre på nyere Brutale