I dag ble det tur fra den ytterste nagne Ø (Tjøme) og til Vindfjelltun.
Hadde lovet Lillesøster en liten prøvetur, og da ble vi enig om at Vindfjelltun kunne være ett aktuelt mål.
Storebror, Kona hans og Varaderoen hang seg også med.
Kjørte via Riksvei 312 til Høyjord, og svingte deretter inn på RV306 til Hvarnes.
Den veien var rimelig dårlig, med tildels ekstrem dårlig asfalt. Det var også mye sand /grus i veien, så der gikk det tildels svært trått.
På tross av dårlig vei, var det likevel fint å kjøre der. Det er bare å ta tiden til hjelp.
Vi kom til Vindfjelltun ca 1245. Da var det bare en sykkel der, men det kom flere etterhvert. Tror Cheron var en av disse) (Politi har nemlig vært innom med MC Baben (en av Dem), og han beskrev Cheron for meg på ett særdeles lyrisk språk, slik at det kan ikke være særlig tvil om at det er riktig person. Jeg er imidlertid usedvanlig treg i oppfattelsen, slik at jeg ikke tenkte tanken på at det kunne være han før etter at de hadde dratt. (Jeg får unnskylde meg med at jeg er helt ny på forumet, og er, som nevnt, litt treg i oppfattelsen.)
Uansett så gikk turen hjem bra, og vi konkluderte med at det var en fin tur.
I ettermiddag var, som nevnt, Politi innom med MC Baben og fikk en kopp kaffe. (her i huset går det kun i Pulverkaffe, så det er egentlig ikke så mye å by frem)
Fikk inspisert Cometen, og det ser ut som en fin investering.
Alt i alt en fin MC dag.
Geir
Editert 26/6-09 med bilder: