Hyosung GT 125 og GT 250.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Nei, det hadde jo vært ille Her finner du noe rimeligere deler og utstyr enn i Norge http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false; Selv om en dytter på moms og frakt er det billigere. Nå ligger jeg i vill diskusjon med den lokale Hyosong pusheren om å kjøpe en 250 maken til din. Jeg må bare kvitte meg med litt garasjeræl først så blir det mere koreansk industriavfall i garasjen ser det ut som.
I løpet av juli er vi i mål tror jeg. Denne sykkelen har imponert meg veldig. Bruker den bensin forresten ?
I løpet av juli er vi i mål tror jeg. Denne sykkelen har imponert meg veldig. Bruker den bensin forresten ?
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Det bare virker sånn, for det tar så lang tid å komme noen vei.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Mellom 0,28 og 0,35 allt etter kjøring. Den bruker minst på småkjøring i lave hastigheter.Pollti skrev:Nei, det hadde jo vært ille Her finner du noe rimeligere deler og utstyr enn i Norge http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false; Selv om en dytter på moms og frakt er det billigere. Nå ligger jeg i vill diskusjon med den lokale Hyosong pusheren om å kjøpe en 250 maken til din. Jeg må bare kvitte meg med litt garasjeræl først så blir det mere koreansk industriavfall i garasjen ser det ut som.
I løpet av juli er vi i mål tror jeg. Denne sykkelen har imponert meg veldig. Bruker den bensin forresten ?
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Har det da ikke travelt ser du.Desmo skrev:Det bare virker sånn, for det tar så lang tid å komme noen vei.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Sånn er det med meg når jeg er ute og kjører også. Men jeg klarer fint å kjøre rolig med 1200 kubikk også jeg ...
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Kjører fælt sjelden fortere enn 90 i 100 sona på motorveien med bil og jeg. Det er masete å kjøre fort.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Jeg lar sjelden speedometernåla passere 100 på Voyageren.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Clutchwirene er visst svake på Hyosungene. De har en tendens til å ryke oppe ved hendelen. Jeg bestilte 2 ekstra sammen med en service pakke fra England. Problemet er visst mest for 2006 til 2008 modellene. Så da traff jeg innertier de luxe siden Kim-Il er i det segmentet der. No fun uten møl.
Spedde på med en hugger og senterstøtte. Garasjegulv sysseler er på vei da vil jeg tro.
Spedde på med en hugger og senterstøtte. Garasjegulv sysseler er på vei da vil jeg tro.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Jalmar skrev:Jeg lar sjelden speedometernåla passere 100 på Voyageren.
Du har speedometer i miles min gode mann ! ( Cagge hadde over 120 på måleren da det ristet lett i Donnaens chassis når Voye dundret forbi. I full respekt for de 997 overflødige kubikkene så bøyde Il Duce nakken og engasjerte høyrehånda og farten var moderat deretter.)
Sist redigert av Pollti den 20 jun 2009, 20:30, redigert 1 gang totalt.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
For å fullføre den historien så må det jo sies at Voye føreren var litt uten illisjoner etter å ha kjørt 17 km i gangfart bak en stinkende rød italiener på utkikk etter passende brosmekokeplass. Til og med bestemødre i Nissan Micra tutet vilt men kaffeplassen fantes der til slutt.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Kaffeplassen var perfekt. Det samme gjaldt både farten og turen.
Dessuten stinker det jo ikke av Donnaen. To-takts-eksos er og blir en liflig duft. Så jeg håper at det for evig tid vil være mulig å høre og lukte to-takt.
Selv vil jeg holde meg til fire-takt. Syns det er greit med slitestyrken og gangkulturen som fire-takt leverer. Og med alt rælet jeg skal ha med meg på tur, er det et must med litt kubikk.
Dessuten stinker det jo ikke av Donnaen. To-takts-eksos er og blir en liflig duft. Så jeg håper at det for evig tid vil være mulig å høre og lukte to-takt.
Selv vil jeg holde meg til fire-takt. Syns det er greit med slitestyrken og gangkulturen som fire-takt leverer. Og med alt rælet jeg skal ha med meg på tur, er det et must med litt kubikk.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Drar du med deg mer ræl enn meg er du god, pluss at jeg veier vel fullt påkledd 1,25 brutto medistertonn.Jalmar skrev:Kaffeplassen var perfekt. Det samme gjaldt både farten og turen.
Dessuten stinker det jo ikke av Donnaen. To-takts-eksos er og blir en liflig duft. Så jeg håper at det for evig tid vil være mulig å høre og lukte to-takt.
Selv vil jeg holde meg til fire-takt. Syns det er greit med slitestyrken og gangkulturen som fire-takt leverer. Og med alt rælet jeg skal ha med meg på tur, er det et must med litt kubikk.