Side 2 av 10

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 15 jun 2009, 13:35
av Gammelgutt
Ikke det jeg vet.


2008: 26500 km
2009: 14300 km :knegg

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 19 jun 2009, 16:09
av Pollti
Nei, det hadde jo vært ille :knegg Her finner du noe rimeligere deler og utstyr enn i Norge http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false; Selv om en dytter på moms og frakt er det billigere. Nå ligger jeg i vill diskusjon med den lokale Hyosong pusheren om å kjøpe en 250 maken til din. Jeg må bare kvitte meg med litt garasjeræl først så blir det mere koreansk industriavfall i garasjen ser det ut som.
I løpet av juli er vi i mål tror jeg. Denne sykkelen har imponert meg veldig. Bruker den bensin forresten ?

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 19 jun 2009, 16:15
av Ragnhild
Pollti skrev:Bruker den bensin forresten ?
Sikkert

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 19 jun 2009, 16:25
av Pollti
Virker ikke sånn. Tanken blir jo aldri tom ? :scratch

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 19 jun 2009, 17:25
av Desmo
Det bare virker sånn, for det tar så lang tid å komme noen vei. :lol

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 19 jun 2009, 18:18
av Gammelgutt
Pollti skrev:Nei, det hadde jo vært ille :knegg Her finner du noe rimeligere deler og utstyr enn i Norge http://www.startright.co.uk/index.php?m ... ung+gt+250" onclick="window.open(this.href);return false; Selv om en dytter på moms og frakt er det billigere. Nå ligger jeg i vill diskusjon med den lokale Hyosong pusheren om å kjøpe en 250 maken til din. Jeg må bare kvitte meg med litt garasjeræl først så blir det mere koreansk industriavfall i garasjen ser det ut som.
I løpet av juli er vi i mål tror jeg. Denne sykkelen har imponert meg veldig. Bruker den bensin forresten ?
Mellom 0,28 og 0,35 allt etter kjøring. Den bruker minst på småkjøring i lave hastigheter. :gk

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 20 jun 2009, 07:23
av Pollti
Desmo skrev:Det bare virker sånn, for det tar så lang tid å komme noen vei. :lol
Har det da ikke travelt ser du. 8)

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 20 jun 2009, 09:57
av Jalmar
Sånn er det med meg når jeg er ute og kjører også. Men jeg klarer fint å kjøre rolig med 1200 kubikk også jeg ... :redface

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 20 jun 2009, 12:23
av Pollti
Kjører fælt sjelden fortere enn 90 i 100 sona på motorveien med bil og jeg. Det er masete å kjøre fort.

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 20 jun 2009, 13:17
av Jalmar
Jeg lar sjelden speedometernåla passere 100 på Voyageren. 8)

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 20 jun 2009, 20:17
av Pollti
Clutchwirene er visst svake på Hyosungene. De har en tendens til å ryke oppe ved hendelen. Jeg bestilte 2 ekstra sammen med en service pakke fra England. Problemet er visst mest for 2006 til 2008 modellene. Så da traff jeg innertier de luxe siden Kim-Il er i det segmentet der. :knegg No fun uten møl. :prf
Spedde på med en hugger og senterstøtte. Garasjegulv sysseler er på vei da vil jeg tro.

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 20 jun 2009, 20:19
av Pollti
Jalmar skrev:Jeg lar sjelden speedometernåla passere 100 på Voyageren. 8)

Du har speedometer i miles min gode mann ! :ills ( Cagge hadde over 120 på måleren da det ristet lett i Donnaens chassis når Voye dundret forbi. I full respekt for de 997 overflødige kubikkene så bøyde Il Duce nakken og engasjerte høyrehånda og farten var moderat deretter.)

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 20 jun 2009, 20:29
av Pollti
For å fullføre den historien så må det jo sies at Voye føreren var litt uten illisjoner etter å ha kjørt 17 km i gangfart bak en stinkende rød italiener på utkikk etter passende brosmekokeplass. Til og med bestemødre i Nissan Micra tutet vilt ;e men kaffeplassen fantes der til slutt. :oh

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 21 jun 2009, 10:29
av Jalmar
Kaffeplassen var perfekt. Det samme gjaldt både farten og turen. :thumleft

Dessuten stinker det jo ikke av Donnaen. To-takts-eksos er og blir en liflig duft. Så jeg håper at det for evig tid vil være mulig å høre og lukte to-takt.

Selv vil jeg holde meg til fire-takt. Syns det er greit med slitestyrken og gangkulturen som fire-takt leverer. Og med alt rælet jeg skal ha med meg på tur, er det et must med litt kubikk. :janikk

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Lagt inn: 21 jun 2009, 20:42
av Gammelgutt
Jalmar skrev:Kaffeplassen var perfekt. Det samme gjaldt både farten og turen. :thumleft

Dessuten stinker det jo ikke av Donnaen. To-takts-eksos er og blir en liflig duft. Så jeg håper at det for evig tid vil være mulig å høre og lukte to-takt.

Selv vil jeg holde meg til fire-takt. Syns det er greit med slitestyrken og gangkulturen som fire-takt leverer. Og med alt rælet jeg skal ha med meg på tur, er det et must med litt kubikk. :janikk
Drar du med deg mer ræl enn meg er du god, pluss at jeg veier vel fullt påkledd 1,25 brutto medistertonn.