Takk :)
Har Klim Goretex bukse og ønsker ikke å ødlegge den. Viktigere å være tørr
Hvilke farge vurderer du ?
Takk :)
Samme som din :) .
Bare hyggelig. :)
Den synest jeg faktisk er litt høy. Så her vurderer jeg en som er hakke lavere.AJ skrev: 14 feb 2018, 22:40 Ser at du også har KTM tankveske ned tankringfeste.
Fornøyd med den, eller?
Selv har jeg hatt SW-Motech "GS" tankveske med samme feste på mine to siste sykler og vært veldig fornøyd med denne.
Nå begynner den å bli gammel og slitt så jeg vurderer en ny hvis det blir ny sykkel.
Så da er spørsmålet: hvor fornøyd er du med KTM veska (som jeg går ut fra er laget av SW-Motech for KTM...)?
Ok.kett'l skrev: 14 feb 2018, 22:49Den synest jeg faktisk er litt høy. Så her vurderer jeg en som er hakke lavere.AJ skrev: 14 feb 2018, 22:40 Ser at du også har KTM tankveske ned tankringfeste.
Fornøyd med den, eller?
Selv har jeg hatt SW-Motech "GS" tankveske med samme feste på mine to siste sykler og vært veldig fornøyd med denne.
Nå begynner den å bli gammel og slitt så jeg vurderer en ny hvis det blir ny sykkel.
Så da er spørsmålet: hvor fornøyd er du med KTM veska (som jeg går ut fra er laget av SW-Motech for KTM...)?
Nydelig sykkel! Om jeg noen gang greier å leve med vindskjermgreiene og skal ha en "traktor" så er virkelig denne en solid kandidat.kett'l skrev: 14 feb 2018, 22:12Jeg har valgt varmeholker, topp boks, sidekofferter, travel pack (hill hold quick shift ++) My ride og crashbar og radiator beskyttelse.AJ skrev: 14 feb 2018, 22:00Et par spørsmål.kett'l skrev: 08 jan 2018, 20:25 Jeg har ikke oppgradert salen på min, og kommer heller ikke til å gjøre det, da den orginale er helt topp. Kjørte vel den lengste etappen ifjor på +- 85 mil.
Hva valgte du av tilleggsutstyr (varmeholker, varme i sal, bakkestartassistent osv.)?
Hvilke erfaringer har du med valgt tilleggsutstyr så langt?
94131174-963A-436A-BDB3-1C385AB9B4F9.jpeg
Stian87 skrev: 15 feb 2018, 23:00 Nydelig sykkel! Om jeg noen gang greier å leve med vindskjermgreiene og skal ha en "traktor" så er virkelig denne en solid kandidat.
Bjerknez skrev: 16 feb 2018, 15:56 Jeg er nok ikke traktor typen selv og vindskjerm er noe jeg regelratt hater over alt på jord. Men av traktorene er denne den sykkelen jeg hadde valgt, hvis jeg måtte :)
Grattis med ny sykkel!
Håper våre veier krysses en gang![]()
Ja det må vi få til !Bjerknez skrev: 16 feb 2018, 23:40 Jeg skal til Trøndelag i juli en gang. Da må vi jo kunne møtes for en kaffekopp, så jeg får bivånet det nye gliset :)
Du har kanskje tilgode å prøve en sykkel med velfungerende kåpe og vindskjerm i skikkelig drittvær. Det er særlig under slike forhold man lærer å sette pris på sliktBjerknez skrev:Jeg er nok ikke traktor typen selv og vindskjerm er noe jeg regelratt hater over alt på jord. Men av traktorene er denne den sykkelen jeg hadde valgt, hvis jeg måtte :)
Grattis med ny sykkel!
Håper våre veier krysses en gang
Jeg har kjørt cruiseren jeg hadde med svær vindskjerm (hvis det teller). Følte rett og slett dette var livsfarlig. Regn på vindskjerm + regn på visir og uten mulighet for å tørke av vindskjermen på sykkelen i fart gjorde kjøringen fra Fredrikstad til Sarpsborg nesten litt utrivelig. Mørkt var det også.kjellv skrev: 17 feb 2018, 15:25Du har kanskje tilgode å prøve en sykkel med velfungerende kåpe og vindskjerm i skikkelig drittvær. Det er særlig under slike forhold man lærer å sette pris på sliktBjerknez skrev:Jeg er nok ikke traktor typen selv og vindskjerm er noe jeg regelratt hater over alt på jord. Men av traktorene er denne den sykkelen jeg hadde valgt, hvis jeg måtte :)
Grattis med ny sykkel!
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Tror vel kanskje ikke vi skal definere "husmorvinduet" på den cruiseren som velfungerende hverken kåpe eller vindskjerm. Den var vel mer som et "storseil" på tvers foran sykkelenBjerknez skrev: 17 feb 2018, 16:04Jeg har kjørt cruiseren jeg hadde med svær vindskjerm (hvis det teller). Følte rett og slett dette var livsfarlig. Regn på vindskjerm + regn på visir og uten mulighet for å tørke av vindskjermen på sykkelen i fart gjorde kjøringen fra Fredrikstad til Sarpsborg nesten litt utrivelig. Mørkt var det også.kjellv skrev: 17 feb 2018, 15:25Du har kanskje tilgode å prøve en sykkel med velfungerende kåpe og vindskjerm i skikkelig drittvær. Det er særlig under slike forhold man lærer å sette pris på sliktBjerknez skrev:Jeg er nok ikke traktor typen selv og vindskjerm er noe jeg regelratt hater over alt på jord. Men av traktorene er denne den sykkelen jeg hadde valgt, hvis jeg måtte :)
Grattis med ny sykkel!
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
I drittvær tar jeg på meg regndressen. Den er vindtett/vanntett og jeg slipper og forholde meg til en vindskjerm som lager turbulens.
Jeg har kjørt en del sykler med vindskjerm, men riktignok ikke i drittvær (unntatt cruiseren). Turbulensen er den som plager meg mest.