Gratulerer

Det er nå eventyret starter!
Gratulerer
Gratulerer
Takk for det, ja nå kan eventyret begynne
Takk for det
Ja, det var veldig rart å kjøre dette beistet av en maskin alene i gårStian87 skrev: 21 jun 2018, 18:04 Gratulerer![]()
Bare å glede seg til du kan droppe den j#$&# vesten og kjøre uten en mann/kvinne hengende bak!![]()
Vil bare presisere at en 600cc ikke er en 600cc. Skolesyklene er ofte ikke av det gjeveste slaget. Det er veldig stor forskjell på en kjip Honda 600F og en Street Triple R 675cc for eksempel. Natt og dag faktisk.
...skolesykkelen var jo en "liten" 600cc Honda, og dette er en 1250cc Harley...
Sykkelen jeg brukte på kjøreskolen var en Honda CB600F Hornet. Den er liten, rask og smidig, men ikke det mest spennende. Jeg tror absolutt på deg i at det er forskjell på 600cc og 600cc. Jeg har ingen andre prefereanser en Harlyen min, men det kan jo ikke sammenlignes. Den har jo tunge 1250cc og målte 136hk på bakhjulet, og du-verden det flytter segBjerknez skrev: 22 jun 2018, 13:04Vil bare presisere at en 600cc ikke er en 600cc. Skolesyklene er ofte ikke av det gjeveste slaget. Det er veldig stor forskjell på en kjip Honda 600F og en Street Triple R 675cc for eksempel. Natt og dag faktisk.
...skolesykkelen var jo en "liten" 600cc Honda, og dette er en 1250cc Harley...
Jeg håper ikke du tror at kjøreskolen sin 600cc er slik de fleste 600cc oppfører seg motormessig, for da har du nok noen overraskelser som venter deg der ute :)
Jeg har nemlig kjørt en Honda 600cc på kjøreskolen og selv om den virket sprek der og da, fersk som jeg var, så vil jeg i dag si at dette er noe av det kjipeste man kan kjøre på to hjul. Noe som også gjenspeiler seg i prisen ofte.![]()
Jeg sa det til kjærringa at jeg burde hatt et bilde, men jeg tok en snap-chat-film bare og det lot seg ikke laste opp som vanlig vedlegg her, så jeg ga f...Jompa skrev: 28 jun 2018, 22:12 Det holder ikke å skrive at du har vært på tur, her gjelder kun bildebevis.
Gratulerer med lappen !