Mye fint og mange motiver langs Randsfjorden, og veldig få tunellerAJ skrev: 20 des 2018, 20:33Det er nå en gang slik at motorsykkellandet Norge har en god del veier hvor man ikke kommer utenom tunneler. Som på headingbildet med denne korte tunnelen før Skjolden på fylkesvei 55, nasjonal turistvei over Sognefjellet.Relax skrev: 20 des 2018, 19:23 Har aldri skjønt at et bilde om å kjøre bike inn i en tunnel er et "perfekt" "bike" bilde..![]()
Men når det er nevnt så skal det også sies at bildet ble mer eller mindre tilfeldig valgt pga. av fargene og kombinasjonen vei, fjord, fjell - og de mange uunngåelige tunnelene på veier vi liker å kjøre. Som altså fylkesvei 55...![]()
Tok meg tid til å sysle litt med noen nye bilder fra et for meg mer lokalt område etter at jeg leste disse innleggene og kommer kanskje til å be om hjelp til å få lagt inn dette istedet:
Heading 1.jpg
Her det eksisterende, for sammenligningens skyld:
Gammelhead1.PNG

Det jeg egentlig ble sittende å tenkte på når jeg svarte deg her, er om vestlandet blir fergefritt , eller om de kanskje snur i en tankegangen. Hva vil dette gjøre med MC veier? Hvis tunnler gjør at ferger stopper, så blir man "tvunget" inn i disse hullene