Anbefaling rimelige hansker?
Re: Anbefaling rimelige hansker?
Var innom Biltema og kjente på hanskene. De satt godt på hånden så kjøpte de. Har kjørt i 4 timer med de nå og de er helt ok. Går seg til som alt skinn.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ikke ofte jeg sier dette, men jeg vil tro Biltema hanskene er like gode som dyre premium hansker. Dårligere kan dem vel umulig være.kgjersda skrev: 18 mai 2019, 16:19 Var innom Biltema og kjente på hanskene. De satt godt på hånden så kjøpte de. Har kjørt i 4 timer med de nå og de er helt ok. Går seg til som alt skinn.

Først kjøper du presenning fra Biltema og nå antar du hansker derfra har god kvalitet. Holder Dovre på å falle ned?Bjerknez skrev: 18 mai 2019, 16:51Ikke ofte jeg sier dette, men jeg vil tro Biltema hanskene er like gode som dyre premium hansker. Dårligere kan dem vel umulig være.kgjersda skrev: 18 mai 2019, 16:19 Var innom Biltema og kjente på hanskene. De satt godt på hånden så kjøpte de. Har kjørt i 4 timer med de nå og de er helt ok. Går seg til som alt skinn.spesielt ikke hvis man tar prisen i betrakning.
![]()

Jeg har ingen MotoGP-planer eller høye hastigheter i ukontrollerte situasjoner. Så tror disse vil holde om jeg skulle skli litt i 70-80.
-
- Motorsykkelen din: XMAX 300
De har hvertfall en del detaljer som ser ut til å øke sikkerheten. Vanskelig å vite uten å kræsje eller teste som gjelder det meste av produkter.