Genialt! Dere vet hvor dere finner meg resten av sesongenSkogstrollet skrev: 17 aug 2019, 23:07 Gøy!
AJ har noen veier i nabolaget der som er helt allright å kjøre. Rundt Mangen som også er nevnt finnes det også hyggelige grusveier.
Gidder man å kjøre litt lengre er det grus mellom Hurdal og Skreia. Mot Aurskog, rundt Nordre og Søndre Billingen er det også grus verdt å sjekke ut.
Og så har du vei opp mot Svullrya, samt derifra enten til Namnå eller Velta - men da er det mer liten skogsbilvei enn hardpakket grus
Over grensa finnes det også mye veier å prøve; mellom Östervallskog og Koppom er det i hovedsak grus, og man kan også velge å ta av sørover ved Ivarsbyn langs den veien for en hyggelig tur der man kommer frem øst for Töcksfors. Det finnes også en loop fra 21 mot Skillingsfors som er i hovedsak god grusvei.
Kan ikke si at noen av de er helt bilfrie akkurat, men pleier ikke å være all verdens trafikk på noen av de. Mindre vei = mindre trafikk, sånn generelt.
De er de jeg i farta kan nevne sånn sent en lørdagskveld
Kan sikkert linke noen av de på kart når jeg har tilgang til PC, hvis det ønskes :)

Takk for mange gode tips. Sitter og ser på kartet..