Rent vann og insektssvamp...
Har et par slike svamper og de funker faktisk.
Rent vann og insektssvamp...
Jepp. Vann og fuktig klut.
Jeg har fulgt med en del rundt om samt testet en del selv når det kommer til bilpleiemidler og selv om man ikke vet eksakt hva de forskjellige flaskene inneholder i form av blandinger og konsentrater og ikke minst midler så tror jeg forskjellene når det kommer til bilshampo'er er forsvinnende liten hvis man ser bort fra lukt, farge og konsistens.dypen skrev: 25 nov 2022, 05:15 Godt spørsmål som kanskje noen andre kan svare på …
Men en skånsom såpe for vask etter polering er denne …
B3F5E697-CA1C-434E-9862-0F501A2BF90B.jpeg
Spørsmålet er hva som er i den sorte boksen. Swissvax har mye rart :)dypen skrev: 28 nov 2022, 22:22 Takk for utfyllende svar @BjerknezTror faktisk jeg har en liten sort boks med Swissvax som jeg fikk kjøpt til innkjøpspris fra han som drev Autopolering AS … Den har vel stått i garasjen ett par år nå, skal sjekke :)
Og rist den godt.Bjerknez skrev: 29 nov 2022, 09:30 Merk at du skal bruke svært lite av denne. Når du etter påføring tror du har lagt litt for lite, så har du lagt alt for mye. Du skal bare se en bitteliten hinne :)
Denne er den desidert beste til prisen jeg har prøvd, å jeg har prøvd en del slike vokser.
Men legg den i varmt vann en stund til innholdet blir helt flytende. Da blir den meget drøy i bruk. :)
Joda, denne må prøves.Snekker.edvin skrev: 29 nov 2022, 09:13 https://www.autodude.no/no/produkt/bilv ... linite_845
Bestilt. Takk til @Bjerknez
Enig. Dette er min goto på alt som er dyrt. Lukter digg.Bjerknez skrev: 29 nov 2022, 11:14 Hvis dere vil flotte dere litt med en mer eksklusiv voks som er "naturlig" lukter himmelsk (må ikke spises) og gir veldig god holdbarhet og er trygg på de aller fleste overflater så test ut Swissvax Shield :)