Dette er beregnet hos Suzuki til å passe sammen for å oppnå ønsket karakteristikk.
Skifter man potte bør man sette seg inn i andre mods som evt. må gjøres for å få avstemt det hele. Tror ikke en tur i benken og noen justering av gasserne fikser dette.
11-14 mil på en tank er så lite at du såvidt berger deg mellom bensinstasjonene i grisgrendte strøk

Nå vet ikke jeg hva en intruder veier og hvor mange hestekrefter som befinner seg i en sånn, men dette med vektbesparelse gjør nok et svært beskjedent utslag på noe som helst.
Jeg skifta til et 4-2-1 grenrør og åpen potte på min. Produsenten av grenrøret hadde da tunet dette til å øke toppeffekt på original motor. Dette gikk dog utover momentet i mellomregisteret. Ikke så gærent, men litt.
Så ville nok sjekka opp med produsent hva disse pottene er ment for og med hvilke interne deler i motoren som skal brukes sammen med det. Er det dragster-potter så er de nok tunet til å gi effekt på et meget smalt turtallsområde.