Det var nå poenget mitt også da, at sykler ikke trenger å gå så forbanna fort for å ha det gøymekkern skrev: 31 jan 2022, 13:08 Tail of the dragon har 30 mph fartsgrense og det mysser av troopers/ speedtraps.
Lett trimmet moped holder egentlig der.![]()

Det var nå poenget mitt også da, at sykler ikke trenger å gå så forbanna fort for å ha det gøymekkern skrev: 31 jan 2022, 13:08 Tail of the dragon har 30 mph fartsgrense og det mysser av troopers/ speedtraps.
Nei det er helt riktig-skal ha tid til å se seg litt rundt også, stoppe og nyte litt er heller ikke gæli..Grankongla skrev: 31 jan 2022, 14:07Det var nå poenget mitt også da, at sykler ikke trenger å gå så forbanna fort for å ha det gøymekkern skrev: 31 jan 2022, 13:08 Tail of the dragon har 30 mph fartsgrense og det mysser av troopers/ speedtraps.
![]()
Så faktisk rimelig tørt ut på veikamera over kvikneskogen nå ja, men blir nok å vente til det er litt mildere læll. Har nå ikke noen god plass å gjøre av sykkelen før vinteren slipper tak i Trondheim.FredrikE24 skrev: 31 jan 2022, 16:30 Du klarer nok å kjøre allerede nå om føret er nogenlunde tørt. Alt etter hvor fort du vil kjøre.
Nå er ikke de nye fotoboksene i Østerdalen noen hindring. Så det er bare å kjøre på.
Er jo artig med fart også, men turopplevelsen er nok som regel best i en hastighet hvor man får med seg ting rundt seg ja.mekkern skrev: 31 jan 2022, 16:08Nei det er helt riktig-skal ha tid til å se seg litt rundt også, stoppe og nyte litt er heller ikke gæli..