FLOTT sykkel!!

Kjøpe selv MC først i fjor...HØST..så jeg har polert og pusset den flere ganger allerede...her den står..i garasjen :)...er veeeldig klar for VÅREN!!

Høres lurt ut, det hadde jeg også gjort med nyere sykkel.AJ skrev:Får mekanikeren min til å montere det meste, tenker seg, siden jeg fortsatt har 5-års garanti på sykker'n...
Spennende og følge med på ordrestatus 7 av 9 artikler er nå klare for forsendelse :-)Siggen skrev:Kubikksyken har gått over for denne gang, beholder VN-classic'en denne sesongen. Har plassert en ordre hos http://www.cruisercustomizing.com/Må ha noe og gjøre i garasjen snart
Montere mere crome og stæsj
Kjenner følelsen, går jo ganske radig fra USA til Norge, men vist den først stopper i tollen..................Siggen skrev:Spennende og følge med på ordrestatus 7 av 9 artikler er nå klare for forsendelse :-)Siggen skrev:Kubikksyken har gått over for denne gang, beholder VN-classic'en denne sesongen. Har plassert en ordre hos http://www.cruisercustomizing.com/Må ha noe og gjøre i garasjen snart
Montere mere crome og stæsj
Når det sendes blir det og følge pakken på reisen fra California og hit
3-4 transportdager
og
Gjorde nok ikke det, står ingenting om det i omtalen.
Den er levert MC-verkstedet for montering. Har ikke fått sett resultatet ennå. Det ser ut som det drøyer litt med sesongstarten, det snødde store tunge hvite filler i går. Og det er meldt ny kuldeperiode i slutten av neste uke.....Snikkeren skrev:@Godtvoksen: Har du fått montert alarmen? I så fall, virker den bra?
I går snødde, sluddet og regnet det om en annen her, og ut i uken er det meldt kjøligere. Synes det er dårlig gjort av værgudene å gi oss et snev av håp om tidlig sesongstart, for så å ta helomvending og komme med ny kuldeperiode.Godtvoksen skrev:Den er levert MC-verkstedet for montering. Har ikke fått sett resultatet ennå. Det ser ut som det drøyer litt med sesongstarten, det snødde store tunge hvite filler i går. Og det er meldt ny kuldeperiode i slutten av neste uke.....Snikkeren skrev:@Godtvoksen: Har du fått montert alarmen? I så fall, virker den bra?