Hm...
Passer ikke til V7 850 Special. Kun foregående V7 modeller...

Hm...
Mest fordi jeg er vant med slangeløst, må jeg bare erkjenne...Gammelsmurfen skrev: 17 mar 2023, 20:58 Hva er hovedårsaken til at du vil tette den? Enklere feltrep eller å slippe kost på slanger, slangebytter og litt enklere dekkskift?
Men joda, hadde jeg fått valget ved kjøp av sykkel så hadde det blitt slangeløst for min del.
Ja, i utgangspunktet er det forskjell på dekkene TL (Tubeless) og TT (Tubed Tire) for felger beregnet for slange.BC45 skrev: 05 sep 2024, 00:22 Løfter denne tråden igjen, da jeg har begynt å vurdere en sykkel med eikefelger og slanger. Vil dette ha noe å si for utvalget av dekk som passer? Er noen dekk beregnet for slanger og noen ikke?
Etter at jeg skrev dette i fjor har jeg fått byttet dekk en gang på Guzzieikefelgene hos @MrPitlane på Eidsvoll. Og det så ut som en helt grei jobb. Ikkeno' fikling eller andre utfordringer da dekket ble montert på felgen, så vidt jeg kunne se.AJ skrev: 31 mar 2023, 19:39 Dermed blir det ingen konvertering. Men heller en erfaren slangedekkmann til å bytte dekk på Guzzi'en :) .
Så da er jeg trygg på at dette blir gjort på en god måte.
Takker. Viktig og dele om man kan hjelpe andre.AJ skrev: 20 okt 2024, 12:54 Dette var en god og grundig forklaring.
Takker for den og ønsker deg samtidig velkommen her på MCsiden.no,@Jarlek.
Javisst