Sist jeg lot autoberegning gjøre jobben , blei det 1200,- , men et minimum er 600... stole ikke helt på de 1200,- ..dypen skrev:[mention]rolf-arne[/mention] bompenger over kr 600,- var ikke det lite, sist jeg sjekket for mange år siden var det nærmer kr 400,- Oslo - Otta og sikker mere nå … Alta - Skien i bompenger kan kanskje sjekkes på vegvesen.norolf-arne skrev: 17 nov 2023, 10:03Lønner seg absolutt å kjøre Sverige nedover, over 600 i bompeng på turen igjennom Norge.. ingen fjelloverganger , utenom kløfta..i Alta... vinterstid kjører jeg bare via Sverige om jeg skal så langt sør.ErikW skrev:Det skal gjøre, men trordet blir sønn min som tar turen. Bilen flyttes fra Mehamn til Alta, men de siste formaliteter må på plass først.Jompa skrev: 16 nov 2023, 16:53Gi et lite hint om når du kommer, så kanskje vi treffes.ErikW skrev: 16 nov 2023, 16:31 Å vi driver i dag og prøver det dere skriver om her FB og fraktekrigen…. Helvete for noe rør og ikke talom om at jeg setter kostbart bort til frakt der.
Vi skal ha fraktet en BMW med V8’r fra Alta til Skien eller Oslo. Neimen om vi tør la ukjente ta i den, så her blir det å fly opp og kjøre hjem…
Lønner det ser å kjøre Sverige nedover tro?
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk