Erfaringer med ettermarkeds-seter

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Svar
Brukeravatar
FredrikE24
Motorsykkelen din: BMW K1200RS

Re: Erfaringer med ettermarkeds-seter

Legg inn av FredrikE24 »

Har både på BMWen og Jawaen bare bretta kantene på fellen under salen og smetta den på plass. Det har holdt i massevis.

Brukeravatar
BC45
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800

Legg inn av BC45 »

Da er Biltema-fellen montert. Det holdt å bare brette den under setet i forkant, så jeg slapp å sy fast strikker. Kjenner jeg må jobbe litt med forfengeligheten, da jeg er litt usikker på om sykkelen ble litt vel "hårete" :-k
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Cabby Rider
Motorsykkelen din: Fantic Caballero 500 Rally 2021, Cagiva Gran Canyon 1999

Legg inn av Cabby Rider »

AJ skrev: 20 jul 2024, 22:15
BC45 skrev: 20 jul 2024, 22:12 Prøvde med sykkelshorts her forleden. Det hjalp ikke noe særlig. Kanskje det hjelper å trene mer i stedet :D
Sykkelshorts tror jeg du glatt kan glemme.
Flere har prøvd og det funker ikke.
I motsetning til det du skriver AJ har jeg veldig bra erfaring ved bruk av sykkelshorts på lengere turer, (men det må være sagt at jeg sykler mye også).
Kjøpte også en del år tilbake en Corbin erstattningssal for en Suzuki Bandit 1200 og den var 100x bedre enn originalen, men ellers er jeg enig det er regn lotto spill om det er suksess eller ikke.
Load pipes don't save lives, they just piss people off!

Svar