Varadero 125 - ulyd og bortfall av kraft

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Leo
Motorsykkelen din: Naken SV650

Re: Varadero 125 - ulyd og bortfall av kraft

Legg inn av Leo »

I dag gikk vi løs på jobben, junior og jeg, det var akkurat som jeg trodde! Justeringsskruen på innsugsventilen på bakre sylinder var ramla av så den har omentrent ikke løft. Litt skade på gjengene på skruen så skal prøve å finne tak i en ny.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Toalmar
Motorsykkelen din: .

Legg inn av Toalmar »

Mulig jeg tar feil her, men det ser ut til at gjengene er ødelagt nederst på justeringsskruen. Hvis det så er det vel mulig og skru ut lløftearmen og skru justeringskruen inn fra bunn og opp, montere igjen løftearm eller?

Leo

Legg inn av Leo »

Gjengene har en liten skade. Med litt innsats lot mutra seg skru på og skruen går inn i vippearmen feil vei, men enda ikke rett vei. Jeg har bestilt ny skrue og så har jeg muligens ei gjengefil til låns snart. Får jeg gjengene til å ta (og det skada feltet kommer langt nok ut under vippearmen) har jeg en skru i reserve og kan dra til de andre så mye jeg har lyst til, i alle fall blir det montert en ny skrue når den kommer. :)

Leo

Legg inn av Leo »

Filte skruen i dag så nå entrer den ganske lett for hånd, ny skrue er kommet til landet og er på vei i posten.

Svar