Har dere normale føtter så regner jeg nok med at disse passer fintGodtvoksen skrev:
Ja, og så skal dere treffes senere i sommer - bare nevner det - det kan gå riktig ille hvis ikke skoa passer nå

Har dere normale føtter så regner jeg nok med at disse passer fintGodtvoksen skrev:
Ja, og så skal dere treffes senere i sommer - bare nevner det - det kan gå riktig ille hvis ikke skoa passer nå
AJ skrev:Har dere normale føtter så regner jeg nok med at disse passer fintGodtvoksen skrev:
Ja, og så skal dere treffes senere i sommer - bare nevner det - det kan gå riktig ille hvis ikke skoa passer nå;)
Nei... det var visst Duville som hadde skrevet det...Godtvoksen skrev:AJ skrev:Har dere normale føtter så regner jeg nok med at disse passer fintGodtvoksen skrev:
Ja, og så skal dere treffes senere i sommer - bare nevner det - det kan gå riktig ille hvis ikke skoa passer nå;)
Det du siterer har ikke jeg skrevet
Og så er det for to par, så frakt pr. par blir jo da £15, men måtte du betale toll? Jeg antar at mva. må betales.AJ skrev:
Fikk for øvrig bekreftet fra Intobikes i dag at portosatsene til Norge har blitt redusert fra £55.43GBP til £30.43GBP siden jeg kjøpte støvlene mine derfra...
Men ville de refundere mellomlegget? Å neida!
Men for dere så betyr det at prisen blir over 200,- kr. lavere. Og det er jo bra!
Norsk mva. må dere betale, ja. Ingen toll. Og ja, tror dere slipper unna med £30.43GBP siden to par fortsatt er under 30 kg, som er grensa for denne prisen iflg. info på sidene deres (se under "Delivery").Godtvoksen skrev:Og så er det for to par, så frakt pr. par blir jo da £15, men måtte du betale toll? Jeg antar at mva. må betales.AJ skrev:
Fikk for øvrig bekreftet fra Intobikes i dag at portosatsene til Norge har blitt redusert fra £55.43GBP til £30.43GBP siden jeg kjøpte støvlene mine derfra...
Men ville de refundere mellomlegget? Å neida!
Men for dere så betyr det at prisen blir over 200,- kr. lavere. Og det er jo bra!
Hvor lang leveringstid er det på dem? Jeg venter utolmodig på dem nå....AJ skrev:
Norsk mva. må dere betale, ja. Ingen toll. Og ja, tror dere slipper unna med £30.43GBP siden to par fortsatt er under 30 kg, som er grensa for denne prisen iflg. info på sidene deres (se under "Delivery").
Intobikes er vel ikke akkurat de kjappeste så dere må nok regne med to-tre uker...Godtvoksen skrev:Hvor lang leveringstid er det på dem? Jeg venter utolmodig på dem nå....AJ skrev:
Norsk mva. må dere betale, ja. Ingen toll. Og ja, tror dere slipper unna med £30.43GBP siden to par fortsatt er under 30 kg, som er grensa for denne prisen iflg. info på sidene deres (se under "Delivery").
hmmmm..+ flyproblemer pga, vulkanutbruddet på Island...AJ skrev: Intobikes er vel ikke akkurat de kjappeste så dere må nok regne med to-tre uker...
Men de pleier å være flinke til å gi beskjed på e-post om hvor langt ordereren er kommet med trackingnr. osv.
Det kan du få svar på, beklager at jeg har glemt og følge opp tråden...Intruder skrev:Hmmmmmm......hvor er det blitt av skivelås m/alarm,tru![]()
![]()
GOD HÆLJ !
Nå har jeg ventet siden 29. mars (2 måneder!)AJ skrev: Intobikes er vel ikke akkurat de kjappeste så dere må nok regne med to-tre uker...
Men de pleier å være flinke til å gi beskjed på e-post om hvor langt ordereren er kommet med trackingnr. osv.
Dere er jo et par så da ble det jo billig ?Godtvoksen skrev: Har nå bestilt to par, kona + meg.....
Ja, dersom vi får begge parene så blir de romlige. Litt under 1000 lappen pr. par. De kona fikk passet 100% og hun er svært fornøyd med det paret..Pollti skrev: Dere er jo et par så da ble det jo billig ?Ikke f...n om jeg kjøper kjøresko på postordre,uansett hvor billig det er. Skoa må passe foten. Punktum.Finale.
Du kan ikke lastes for at firmaer eventuelt legger ned - dersom det er årsaken til at de ikke tar telefon. Har imidlertid sent epost til dem og jeg får håpe det kommer et svar med en rimelig forklaring.AJ skrev:Får nesten dårlig samvittighet, jeg...![]()
Var jo jeg som tipset deg om dette nettstedet. Og siden jeg hadde en helt grei erfaring med dem da jeg kjøpte mine Oxford støvler så jeg ingen grunn til ikke å anbefale andre å kjøpe derfra.
Men nå ble jeg rett og slett litt lei meg når jeg leser om dine erfaringer...
Men la oss nå endelig håpe at dine støvler også dukker opp om ikke lenge.