Synd at du ikke har registrert deg "TheBoss" for jeg har noen spørsmål til deg. Så hvis du leser dette kan du jo kontakte meg.
Det var dagens kontaktanonnse...

Indian skrev:I Olso Open i år fikk en Boss Hoss målt hestekreftene til ca 500? men ble ikke godkjent da konkuransen var for motorsykkel og ikke bilmotor.
Münch har bygget sykkler med bilmotorer i noen år men de kan brukes som motorsykkler.
Jeg kan ikke forstår at noen vil kaste bort penger på en ting som kalles motorsykkel.
En Boss Hoss er hverken en bil eller sykkel. Det er massevis av krefter som ikke kan brukes annet enn på flystripa.Anonymous skrev:Indian skrev:I Olso Open i år fikk en Boss Hoss målt hestekreftene til ca 500? men ble ikke godkjent da konkuransen var for motorsykkel og ikke bilmotor.
Münch har bygget sykkler med bilmotorer i noen år men de kan brukes som motorsykkler.
Jeg kan ikke forstår at noen vil kaste bort penger på en ting som kalles motorsykkel.
HVA MENER DU MED TING SOM KALLES MOTORSYKKEL?
Indian skrev:Uansett synes jeg ikke at de amerikanske og Custom sykklene er pene og vil aldri bli sett kjørende på en som jeg eier.
Det som liker disse sykklene må gjerne kjøre dem men jeg mener fortsatt at jeg har den beste sykkelen.
Håy..Indian skrev:En Boss Hoss er hverken en bil eller sykkel. Det er massevis av krefter som ikke kan brukes annet enn på flystripa.Anonymous skrev:Indian skrev:I Olso Open i år fikk en Boss Hoss målt hestekreftene til ca 500? men ble ikke godkjent da konkuransen var for motorsykkel og ikke bilmotor.
HVA MENER DU MED TING SOM KALLES MOTORSYKKEL?
Jeg har aldri sett på Boss Hoss som en motorsykkel for å kjøre. Som utstillingssobjekt derimot og når du har alt du ømsker deg.
Flott at du linker siden min4lat skrev:Her er en side med bilder.
http://www.fossan.com/gallery/slideshow ... ame=bossv8
Måtte redigere litt for linken til å virke.....Indian
Takker og bukker, tror jeg har en link til denne siden på www.nakedgoldwings.com, hint-hintGSXR skrev:Velkommen Try.
Herrejeremias,.... kan du ikke si til fruen at hun kan trimme kjøkkenmaskinen sin så mye hun vil uten at DU blander deg inn,... heheheRB skrev:..... Det som er problemet her er å få lov av kona å betale 75000$USfor en Motor.Finner hun ut det skal hun helt sikkert ha et nytt kjøkken
: eller BAD bare for å statuere et exempel.Sist hun fikk nyss om denne sykkelen måtte jeg spandere nytt bad, og det blir dyrt i lengden.