God bedring kjære

Hva er det med dere NAF damer???evike skrev:PIIIIIP - Det var dagens sensur for en hel masse stygge ord.
Ramla i trappa hjemme her i går. Råkjørte ned 3 trinn på "ratatata" før det er en sving i den trappa, hvor jeg altså ikke svingte, men bråstoppa med stortåa mot veggen.
Resultat: Mørbanka med hele fargekartet på ratatata, gips på venstre fot pga. brekt stortå. Med andre ord: Giretåa. Foten skal ikke belastes og jeg må hinke på krykker i 6 uker.
Er det lov å si faen nå?!?!
Før jeg helt gir meg. Mottoet mitt er jo egentlig "Always look at the bright side of life!"
Så hva søren er positivt med dette?
1. Jeg var litt svaiende i balansegang på ett ben (etter 2 prolaps og lite fysisk aktivitet i 2009) så det kan komme godt med å ha all kroppsvekten på høyre ben, så blir i hvertfall DET benet trent opp.
2. Jeg blir sterk i armene av all krykkegang.
3. Jeg får ikke reist rundt omkring på alle Røde Kors Aktiviteter, kurs, kjøkkenvakter i MC-klubben osv. så jeg kan i det minste få sittet hjemme og sydd litt. Høyre benet til symaskinpedalen virker jo helt fint.
Flatstift-sikringer? eller kanskje de oldschool-greiene som er runde med metalltråd oppå.evike skrev:moderne "fargekoda sikringer" (vet ikke hva sånne heter, men det holder at jeg vet hvordan de funker).
Hakke peiling.Onsløv skrev:Flatstift-sikringer? eller kanskje de oldschool-greiene som er runde med metalltråd oppå.evike skrev:moderne "fargekoda sikringer" (vet ikke hva sånne heter, men det holder at jeg vet hvordan de funker).
Fått enda noen nye nå. mini-flatstift sikringer.
Jeg benytter meg av vanlige flatstiftsikringer på min, siden det er utstyrt med det fra før, og lettere å få tak i reservesikringer, da dette er plassert på biken fra før.
evike skrev:Hakke peiling.Onsløv skrev:Flatstift-sikringer? eller kanskje de oldschool-greiene som er runde med metalltråd oppå.evike skrev:moderne "fargekoda sikringer" (vet ikke hva sånne heter, men det holder at jeg vet hvordan de funker).
Fått enda noen nye nå. mini-flatstift sikringer.
Jeg benytter meg av vanlige flatstiftsikringer på min, siden det er utstyrt med det fra før, og lettere å få tak i reservesikringer, da dette er plassert på biken fra før.
Nettoppevike skrev:Kan jeg vel. Det er ikke min sykkel!
Hva mente jentungen etter turen.evike skrev:Ikke helt korrekt, men nesten. Den ene avbildede fikk faktisk skadene pga en MC-ulykke.
Det er dukket opp et nytt punkt i forb. med den store ferieturen. Min datter vurderer å sitte på hele ferien. I dag er hun med KM på tur bakpå. Det er første gang i hennes 24-årige liv at hun sitter på med en motorsykkel (i fart). Det blir fryktelig spennende å høre hva hennes erfaringer og inntrykk er når de kommer hjem om et par timer.