på Raufoss,der blir det antakelig skarpt fyrverkeri..

så får jeg se hvordan ståa er..........
Det hadde vært en fin tur, men tidspunktet treffer da midt i min ferie og da er jeg langt nord i landet og cruiser i midnattssol. Godværet kommer til nord i landet da...AJ skrev: Så mens jeg og fruen kjørte her i dag tenkte jeg at dette må jo være en fin dagstur for mange MCsiden.no forumister en gang i slutten av juli/begynnelsen av august! En runde rundt Randsfjorden - enten i retning Bjoneroa fra Jevnaker eller motsatt vei - mot Brandbu/Hov fra Jevnaker - vil være en fin anledning til et MCsiden.no dagstreff med avslutning i vår ringe hage med vafler, kaker, is og kaffe osv.
Vi får se om interessen er til stede. Er den det kan det fort hende at de fleste gjerne vil møtes i midten av august, for eksempel?Godtvoksen skrev:
Det hadde vært en fin tur, men tidspunktet treffer da midt i min ferie og da er jeg langt nord i landet og cruiser i midnattssol. Godværet kommer til nord i landet da...
Ja, du og Knut Morten skal jo ut på den turen, da! Håper dere tar bilder underveis og deler med oss her på MCsiden.no så snart dere kommer hjem igjen?evike skrev:Som vi har ymtet frempå med tidligere, så er vi fullstendig vekk fra 15.7.-8.8.
Når vi så endelig kommer hjem igjen så er jammen meg kalenderen full når det gjelder helgene til begynnelsen av september.
Jeg tror vi må takke høflig Nei til invitasjonen.
Min stemme går for 3-5. september..:-) Jeg er på ferie fra 19. juli - 16. august...Dexter skrev: Jeg foreslår derfor følgende: 30. - 1. august eller 3. - 5. september
3.-4. september er KJERRINGA di bortreist!Dexter skrev:Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang her, men jeg skal da komme med et forslag tenker jeg. Siden muligens flere som godt kunne tenkt seg og komme har et stykke vei å kjøre så tenker jeg at AJ-gardenparty kanskje må by på overnatting for de som måtte ønske eller ha behov for det. Derfor ser jeg for meg en helg. Blir litt som evike-treffet egentlig. Mini-treff er genialt! Turen du foreslår AJ er sikkert helt topp. Jeg er ikke kjent i traktene så jeg er med uansett. Nå har det seg slik at vi skal arrangere Militært VM i Orientering på Heistadmoen midt i August, og slike arrangementer har en tendens til IKKE å bry seg om røde dager eller helgedager.
Jeg foreslår derfor følgende: 30. - 1. august eller 3. - 5. september
Nasseline skrev:3.-4. september er KJERRINGA di bortreist!Dexter skrev:Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang her, men jeg skal da komme med et forslag tenker jeg. Siden muligens flere som godt kunne tenkt seg og komme har et stykke vei å kjøre så tenker jeg at AJ-gardenparty kanskje må by på overnatting for de som måtte ønske eller ha behov for det. Derfor ser jeg for meg en helg. Blir litt som evike-treffet egentlig. Mini-treff er genialt! Turen du foreslår AJ er sikkert helt topp. Jeg er ikke kjent i traktene så jeg er med uansett. Nå har det seg slik at vi skal arrangere Militært VM i Orientering på Heistadmoen midt i August, og slike arrangementer har en tendens til IKKE å bry seg om røde dager eller helgedager.
Drit æ iNasseline skrev:3.-4. september er KJERRINGA di bortreist!Dexter skrev:Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang her, men jeg skal da komme med et forslag tenker jeg. Siden muligens flere som godt kunne tenkt seg og komme har et stykke vei å kjøre så tenker jeg at AJ-gardenparty kanskje må by på overnatting for de som måtte ønske eller ha behov for det. Derfor ser jeg for meg en helg. Blir litt som evike-treffet egentlig. Mini-treff er genialt! Turen du foreslår AJ er sikkert helt topp. Jeg er ikke kjent i traktene så jeg er med uansett. Nå har det seg slik at vi skal arrangere Militært VM i Orientering på Heistadmoen midt i August, og slike arrangementer har en tendens til IKKE å bry seg om røde dager eller helgedager.
Nasseline skrev: 3.-4. september er KJERRINGA di bortreist!
Dexter skrev: Drit æ i
Dexter skrev:Drit æ i
Yes! Var akkurat det kona og jeg snakket om da vi kjørte til Hov i går; å stoppe innom "Bjørnen" på Odnes og spise en god middag der, om det blir et MCsiden.no treff rundt Randsfjorden. Det har vi gjort før på en av MC-turene våre og gjør det mer enn gjerne igjen med gode MC-vennerRottenikken skrev:Randsfjorden rundt!
Den turen har jeg tatt fire eller fem ganger de siste årene. Ja, det er en flott dagstur.
Hadde forresten pause på "Bjørnen" sist, mener jeg å huske, men hagen til AJ er sikkert minst like bra.
Ikke helt umulig det dukker opp to tilGlobe skrev:Trøndelag vil også stille med ihvertfall en representant
Kanskje blir det noen av oss som kan leie dette for helga? I følge nettsiden koster det kr. 1040,- pr døgn inkl. strøm + sluttvask kr. 400AJ skrev: Er begrensa med overnatting på de to plenflekkene vi har hos oss, men et par lavoer og et par-tre telt burde vi få plass til :-)
Ellers er det fine teltplasser på Sløvika camping - flott beliggenhet 'midt i løypa'![]()
Javisst! Kort vei langs en artig, smal asfaltert svingete veiGodtvoksen skrev:
Kanskje blir det noen av oss som kan leie dette for helga? I følge nettsiden koster det kr. 1040,- pr døgn inkl. strøm + sluttvask kr. 400
http://slovikacamping.no/d4WAnMRvI1L.5.idium
Kun 17 km fra AJ
PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer
Det er avmerket i kalenderenAJ skrev: Bare å hive seg på; vi satser hardt på forum-treff denne helgen
Her hiver jeg meg på, booker og LÅSER helga i kalenderenGodtvoksen skrev:PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer