Gratis Hansker! Spørsmål Nr.1

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Gjest

Legg inn av Gjest »

Indian skrev:Bra med respons!!
Nå skal Indian grave i sitt 35+20 år gammel hode og tørke bort spindelvev og støv og litt spor etter coffee shops i Nederland og finne hjernen .....
Tja, tror kanskje fant sammenhengen ;)

Har nemlig vært på coffee shop i Nederland jeg også, så jeg har sett åssen det kan gå... :mrgreen:

Brukeravatar
Delayla
Innlegg: 101
Registrert: 24 jun 2004, 09:54
Motorsykkelen din: 2012 Honda CBR 600F
Sted: Sarpsborg

Legg inn av Delayla »

Godt at det er flere som ikke fant sammenhengen i innlegget til Indian. Leste det først en gang - og det er ikke usannsynlig at jeg ikke skjønner noe da. Leste det en gang til og enda en gang, men ble ikke klokere. Ble derimot bekymret for meg selv. Skjønner at jeg kan puste lettet ut nå... God helg til dere alle - usammenhengende eller ikke! :wink:

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Delayla skrev:Godt at det er flere som ikke fant sammenhengen i innlegget til Indian. Leste det først en gang - og det er ikke usannsynlig at jeg ikke skjønner noe da. Leste det en gang til og enda en gang, men ble ikke klokere. Ble derimot bekymret for meg selv. Skjønner at jeg kan puste lettet ut nå... God helg til dere alle - usammenhengende eller ikke! :wink:
Det som var poenget. Jeg skulle prøve å få en reaksjon og det fikk jeg. 96 visninger og 16 svar minus mine egne. Uanset er det bra synes jeg.
Jeg skulle spille lettere hjerneskadd eller full og det funker, ikke at jeg er ikke det men..... :mrgreen:
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Indian skrev: Jeg skulle spille lettere hjerneskadd eller full og det funker, ikke at jeg er ikke det men..... :mrgreen:

Vell....hehe... Bilde
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Konkuranse

Legg inn av Indian »

Denne blir lett. Håper at ingen jukser ved å undersøke på nettet.....

Identifisere sykkelen og hvor ble den produsert?

Bilde

Klikk
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Lett??

For meg ser det ut som denne sykkelen er satt sammen av deler fra flere modeller og produsenter. Jeg tengte HD (flathead) når jeg så bildet, men det stemmer ikke med resten av sykkelen.. Det er deler på den som er fra mye nyere tid. Så tengete jeg Indian. Men her stemmer heller ikke delene... Så da er det vel ingen av delene.

Siden det er du som har lakt ut dette så er det vel en BMW bastard...hehe :wink:
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

NoName skrev:Lett??

For meg ser det ut som denne sykkelen er satt sammen av deler fra flere modeller og produsenter. Jeg tengte HD (flathead) når jeg så bildet, men det stemmer ikke med resten av sykkelen.. Det er deler på den som er fra mye nyere tid. Så tengete jeg Indian. Men her stemmer heller ikke delene... Så da er det vel ingen av delene.

Siden det er du som har lakt ut dette så er det vel en BMW bastard...hehe :wink:
Eneste forbindelse denne sykkelen har hatt med BMW er at moderfabrikken produserte noen BMW kopier under siste krigen. Det er en XA med boxer motor. Bilde
Ellers har sykkelen ingenting felles med med BMW å gjøre annet enn denne sykkelen som du ser forfraBilde
Hehe. Indian har kjørt Kronreif&Trunkenpolz Mattighoffen, Honda, Vespa, Lambretta og Ariel i sine yngre dager......
Sist redigert av Indian den 06 nov 2004, 02:19, redigert 1 gang totalt.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Det er bare 6 uker til Jul og hvis premiene skal kom frem i tid må vi ta en hver uke. Får vi det for travelt så kan vi risikere å måtte løse flere oppgaver samtidig på bekostning av hjernecellene.
Uansett blir hvert spørsmål aktive i en uke eller til riktig svaret er gitt, da går vi på neste spørsmål.
Det er en prøvestadiet og spørsmålene blir tilpasset etter hvert. For våre kvinnelig deltagere som føler seg utenfor, Indian har noen Barbie og Ken spørsmål på lur. :mrgreen: Just kidding
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Da er det vel en HD da med Flathead motoren. Men den på bildet er ikke orginal..

Tilbake til XR'en så ble den produser 1942-1943.
Den var på 45cu in (738cc) og hadde 23 Hk. Fire gir og hånd clutch.

Motoren kom vel fra BMW R12 om jeg husker riktig?
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Noen flere som vil forsøke seg?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Sa du lett????? Ja,for de som har GOD peil på sykler..
Men oss som ikke er fullt så gamle eller har så mye peil,er det litt verre med..
Jeg har nok ikke noe bedre forslag enn Noname.. Ellers er det pass på denne oppgaven..
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Sykkelen ble produsert fra 1937-1956. I 1937 leverte Harley delene men etter hvert fikk fabrikken original tegningene slik at alle delene ble produsert av fabrikken.
Selskapet som produsert sykkelen laget medisiner i den tiden og i dag et ganske kjent produsent av elektriske artikler.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Tror jeg vet det! Husqverna (litt usikker på stavemåten,men du skjønner vel hva jeg mener?)
De lager/lagde elektriske artikler vet jeg. Har også hørt om slike sykler..
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Selskapet produserer musikkinstrumenter, medisinsk utstyr og verktøy i tillegg til elektriske artikler.
Denne sykkelen er produsert i samme landet.
Bilde
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Kan det være en gammel,gammel Yamaha??
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

Svar