Utrolig hva en skal høre, slik du gjorde, da de du skulle kjøre med fant ut at du var jente... Atte går anGuro78 skrev: Blitt mest småturer hittil og er nok det som er mest min greie, men skulle egentlig på lengre tur neste helg helt til noen av de som skulle være med fikk høre jeg var JENTE og kjørte cruicer og da FIKK-JEG-IKKE-VÆRE-MED-LENGER!!! Som eneste med lav cruicer ville jeg nok henge etter hvis poenget var å kjøre fortest mulig i svingene, men å bli diskriminert fordi jeg var jente.... Jeg bør desverre ikke skrive her alle de ordene jeg brukte...men ble mildt sagt forbanna og sjokkert!![]()
Så der har du utgangspunktet mitt for å søke lykken etter likesinnede her inne, hehe..
Skal også sjekke ut trønderske Broomstick-MC :-)
PS! Bare så det er sagt: Jeg kjører jo gjerne med ALLE som liker å kose seg og nyte kjøreopplevelsen uten å stresse

Bank sku'rem ha hatt

Men jeg er sikker på at du finner mange her inne som du vil trives å kjøre sammen med

Vi har også bestemt oss for å ha et forumtreff på Grymyr på Hadeland, langs Randsfjorden helga 3. - 5. september med kjøring rundt Randsfjorden og kanskje en og annen avstikker på andre morsomme Hadelandsveier. Kanskje vi sees på dette treffet? Hadde vært hyggelig!

Sjekk mer her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=2092" onclick="window.open(this.href);return false;