Dette står det respekt av.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Synes denne låta passer bra til Wheelonass, jeg:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Velkommen til forumet . Utrolig ka enkelte får til , lykke til videre 

Jeg bøyer meg i støvet 

- Wheelonass
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Kontakt:
AJ skrev:Synes denne låta passer bra til Wheelonass, jeg:

-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wheelonass skrev:Jeg må også planlegge hvordan jeg parkerer for jeg har ikke revers. Men jeg kan bruke beina noe så jeg forestiller meg at jeg kan gå av sykkelen og trille den i riktig posisjon. Uansett, det blir utfordinger som må takles underveis, og som vil være en del av opplevelsen av å være tilbake igjen.;)
Akkurat det tror jeg de fleste må,ihvertfall gjør jeg det alltid. Ikke så lett å flytte 250 kg+ hvis man gjør en "dum" parkering. :-)
Stå på.
En ting jeg lurte på,hvis det er lov å spørre: hvordan er det med førligheten i beina,klarer du å forankre deg godt mot tanken?
ikkebike.norwegianforum.net
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Hei wheelonass
og velkommen til oss her på mcsiden.no :=D>
Så langt har jeg kun et ord: RESPEKT
:=D>
Gleder meg stort over at du er her sammen med oss og at vi kan få lov til å dele med deg, vår felles interesse og entusiasme for MC

Så langt har jeg kun et ord: RESPEKT

Gleder meg stort over at du er her sammen med oss og at vi kan få lov til å dele med deg, vår felles interesse og entusiasme for MC

Stiller meg i rekka av de andre her.
Vi alle gleder oss til sesongstart og det kiler litt ekstra i magan når vi tenker på det. Følelsen er nok ikke mindre hos deg i den situasjonen du er i.
Det er som du selv skriver, ikke alle som skjønner at du vil kjøre sykkel igjen etter en slik ulykke, men her inne har du full forståelse for det.
Lykke til videre. Slike jenter vil gamle Norge ha.

Vi alle gleder oss til sesongstart og det kiler litt ekstra i magan når vi tenker på det. Følelsen er nok ikke mindre hos deg i den situasjonen du er i.
Det er som du selv skriver, ikke alle som skjønner at du vil kjøre sykkel igjen etter en slik ulykke, men her inne har du full forståelse for det.
Lykke til videre. Slike jenter vil gamle Norge ha.

Kjempebra!
Du er en stor inspirasjons for oss alle, og spesielt for de av oss som har funksjons hemmede i nærmeste omgangskrets og familie.
Du er en stor inspirasjons for oss alle, og spesielt for de av oss som har funksjons hemmede i nærmeste omgangskrets og familie.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wheelonass
- Kontakt:
Kawasaki skrev:
Stå på.
En ting jeg lurte på,hvis det er lov å spørre: hvordan er det med førligheten i beina,klarer du å forankre deg godt mot tanken?
Liker spørsmål, jeg, blir så mye enklere å vite hva andre tenker, da

Jeg bruker å si: "Æ e ganske god å gå t å vær lam"... I det så mener jeg at jeg har forholdsvis god førlighet til tross for skaden. Jeg har en del aktivitet i beina, og ser ikke det som noe problem med forankringen til tanken. Har fått mange gode forslag som feks bruk av borrelås, hehe. Uansett, det lille jeg fikk kjøre på de altfor få dagene i Tyskland er ikke nok til å finne alle utfordringene som måtte dukke opp, så jeg vil nok oppdatere bloggen min etterhvert som erfaringene kommer. Det jeg vet er at jeg ikke får til så aktiv kjøring som før, og må bruke mer overkropp, men det kommer seg nok, bare jeg blir kjent med min "Willi"

Og kan ikke gjøre annet enn å si Tusen takk til dere alle for koselig mottakelse og respons!

- Wheelonass
- Kontakt:
hehehe, du kan få den halvdelen som ikke funker så godtIntruder skrev:Hadde en enda hatt halvdelen av ditt pågangsmot ! :=D>

- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Du må ha et veldig stort pågangsmot. All respekt for det.
(The Beast )
En av de større BMW touringsyklene leveres med elektrisk revers, vet ikke om det lar seg gjøre og montere det på din.Wheelonass skrev: Jeg må også planlegge hvordan jeg parkerer for jeg har ikke revers. Men jeg kan bruke beina noe så jeg forestiller meg at jeg kan gå av sykkelen og trille den i riktig posisjon. Uansett, det blir utfordinger som må takles underveis, og som vil være en del av opplevelsen av å være tilbake igjen.;)
Å gå av sykkelen og trille den bakover kan være tungt om du står med nesa nedover. Det gjelder å være oppmerksom på forholdene og planlegge kjøringen. Der jeg bor er det fall nedover på parkeringen, så når jeg kommer hjem kjører jeg inn og svinger brått slik at jeg får slak nedoverbakke bak sykkelen. Da kan jeg slippe den pent bakover. Innkjøringen er så bratt på toppen at jeg ikke kan "rygge" inn fra toppen, da jeg ikke får brukt bakbremsen.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jeg regner med at alle som er registrert her på MCsiden.no også er medlemmer i NMCU og får MC-bladet tilsendt...?
I så fall har dere allerede lest hva Wheelonass har skrevet om seg selv.
Men for de få som evt. ikke er NMCU medlemmer så har jeg laget en pdf-fil av artikkelen som du kan lese her.

I så fall har dere allerede lest hva Wheelonass har skrevet om seg selv.
Men for de få som evt. ikke er NMCU medlemmer så har jeg laget en pdf-fil av artikkelen som du kan lese her.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.