Tok lappen i 2009 men begynnte på den i 2007 men vart avbrutt pga sjukdom, og hade eg tatt lappen då så hade det blit v-max. Var spesielt interesert i champagne fargen, men den var vel få av her i landet?
Har sansen for store muskel sykkler og liker god v-max og Rocket3 for det er rå brutale krefter i"sjangera" som normalt sett ikkje blir tenkt på i den samenhengen, MT-1 er vel også av den typen
Et par messe bilder .....
Re: Et par messe bilder .....
Eg er ikkje noke Am-car fan og det her er et mc forum, men den camaroen der bak ser jo steikja fin ut. Har du et par bilder av den og?
- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Er enig der, har aldri fått gleden av å prøvekjøre verken Rocket3 eller MT-01, men står høyt på ønskelista. Det samme gjelder yamaha warrior, den er jo mere custom, men hadde uansett vært artig å prøveZZR-Tom skrev:Tok lappen i 2009 men begynnte på den i 2007 men vart avbrutt pga sjukdom, og hade eg tatt lappen då så hade det blit v-max. Var spesielt interesert i champagne fargen, men den var vel få av her i landet?
Har sansen for store muskel sykkler og liker god v-max og Rocket3 for det er rå brutale krefter i"sjangera" som normalt sett ikkje blir tenkt på i den samenhengen, MT-1 er vel også av den typen

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Meinte eg såg engang en warrior som griskjørte (i custom vis) på deals gap, prøvde å finne videoen igjen på youtube her hin dagen då det vart spurd om cruser var god første sykkel men fant den ikkje
Synest potta på warrioren gjer den en unik look, svær torpedo som ligner meir på rr potte en cruser.
Blir spenandes å sjå om Ducatie Diavel blir en hit.

Synest potta på warrioren gjer den en unik look, svær torpedo som ligner meir på rr potte en cruser.
Blir spenandes å sjå om Ducatie Diavel blir en hit.