Kjøpe tovede ullsokker.

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Kjøpe tovede ullsokker.

Legg inn av Pollti »

Ikke for å gå Bakpå i næringa men jentungen som bor ikke langt fra deg tover sokker. Hun strikker luer med Pirelli dekksmønster og forresten.
Jeg spurte i heimen hva toving var og da satte Haus Gestapo øya i meg så det freste innvendig i skallen og hveste at det var sånn jeg gjorde med en Paul & Shark genser i 1984. Tydeligvis er jeg enda ikke tilgitt for lettvint omgang med kokeprogrammet på vaskemaskinen ? :knegg

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Kjøpe tovede ullsokker.

Legg inn av Duville »

Pollti skrev:Ikke for å gå Bakpå i næringa men jentungen som bor ikke langt fra deg tover sokker. Hun strikker luer med Pirelli dekksmønster og forresten.
Jeg spurte i heimen hva toving var og da satte Haus Gestapo øya i meg så det freste innvendig i skallen og hveste at det var sånn jeg gjorde med en Paul & Shark genser i 1984. Tydeligvis er jeg enda ikke tilgitt for lettvint omgang med kokeprogrammet på vaskemaskinen ? :knegg
Ha - så du vet hva toving er, - 1984 :lol - toving er noe som brukes for å ha en unnskyldning for ikke å bli satt til å vaske klær i evig tid - og så så effektivt det er da :lol :lol :lol

Svar