Men det kan fort hende at jeg har på meg MCsiden.no jakka med svær logo på ryggen. Så ser du en med ei slik jakke er det bare å ta kontakt

Ser ut til at vi kommer i bil, Bakpå og jeg, også...SuperMorten skrev:Jeg også. Kommer dessverre i bil. Se etter en lang, tynn kar med en lyshåret 2 åring (sannsynligvis på armen.. :-)å )
REGN....det bekymrer meg også,i forbindelse med bl.a. Karlstad,men du har vel bestilt opphold ?AJ skrev:Ser ut til at vi kommer i bil, Bakpå og jeg, også...SuperMorten skrev:Jeg også. Kommer dessverre i bil. Se etter en lang, tynn kar med en lyshåret 2 åring (sannsynligvis på armen.. :-)å )![]()
Hun er ikke helt i slaget og jeg synes det er litt for kaldt og utrygt... Ikke kjøringen i seg selv, men utrygt for regn.
Fine bilder AJ, spesielt for oss som rota bort dagen med dekkskift istedenforAJ skrev:...Så hvem vet? Kanskje dette blir en sykkel jeg en gang kommer til å eie?
Men ikke i år...
Jeg vet jo allerede hva Triumph-tigerne er gode for og sånn sett overrasker ikke 1200'en spesiel og framstår som forventet: et bra stykke arbeidojda skrev:Den grå der kledde deg jammen godt A.J.
Jammen på tide du fikk lukte på dette smykket![]()
![]()
Å se så bra plass fruen har derbak
Hvor høy er bakpå? Med hensyn til sittestillingen på pallen