Dessuten er det noen karer her som sikkert tar jobben på skitne premisser...

mekkern skrev:det er noe du kan lese om i håndboken for kjøretøyet...Lauri skrev:Øhh ... hva menes med service
Carpa skrev:Hmm, noen flere her som har erfaring med service i Sverige, og vet om verksted i nærheten av Svinesund eller Töckfors som holder på med Kawasaki?
Edit: Jeg fant et verksted i Karlstad og har sendt en mail til dem.
Noen som har erfaring med disse?
http://www.gmckarlstad.se/
Carpa skrev:Høres bra ut Ojda, jeg venter på svar fra Kawasaki så får jeg se om det er verdt turen.
Åjoda, har ingenting i mot en langtur til Karlstad.Relax skrev:Carpa skrev:Høres bra ut Ojda, jeg venter på svar fra Kawasaki så får jeg se om det er verdt turen.
"verdt turen" ...
Har du ikke fått dette inn i blodet ennå? :)
Å ta service der er en glimrende grunn til å få en flott tur dit.. om den koster litt mindre,,,eller mer![]()
Jeg kjøper alltid cigarene min på svenske grense av samme grunn.. " Skal bare ut etter cigarer" sier jeg til madammen,,og blir borte i 4-5 timer.. :))
Du skjønner vel det at du kjører bort til Karlstad og spør om de kan. Ikke vente på svar.....Carpa skrev:Åjoda, har ingenting i mot en langtur til Karlstad.Relax skrev:Carpa skrev:Høres bra ut Ojda, jeg venter på svar fra Kawasaki så får jeg se om det er verdt turen.
"verdt turen" ...
Å ta service der er en glimrende grunn til å få en flott tur dit.. om den koster litt mindre,,,eller mer![]()
Jeg kjøper alltid cigarene min på svenske grense av samme grunn.. " Skal bare ut etter cigarer" sier jeg til madammen,,og blir borte i 4-5 timer.. :))
Men om det ikke skiller så mye i kroner så er det mer praktisk å la Monsterbike ta det mens den står på vinterlagring.
SuperMorten skrev:Du skjønner vel det at du kjører bort til Karlstad og spør om de kan. Ikke vente på svar.....Carpa skrev:Åjoda, har ingenting i mot en langtur til Karlstad.Relax skrev:Carpa skrev:Høres bra ut Ojda, jeg venter på svar fra Kawasaki så får jeg se om det er verdt turen.
"verdt turen" ...
Men om det ikke skiller så mye i kroner så er det mer praktisk å la Monsterbike ta det mens den står på vinterlagring.
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Relax skrev:Å så får man vite mye nyttig på sånne turer.SuperMorten skrev:Du skjønner vel det at du kjører bort til Karlstad og spør om de kan. Ikke vente på svar.....Carpa skrev:Åjoda, har ingenting i mot en langtur til Karlstad.Relax skrev:Carpa skrev:Høres bra ut Ojda, jeg venter på svar fra Kawasaki så får jeg se om det er verdt turen.
"verdt turen" ...
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Nå for exempel, vet jeg at ZZR-Erling gjorde helt rett![]()
![]()
I å bytte tilbake 800-Tigern mener jeg.![]()
Han skulle nok ha forsøkt 1200`n. Men det ordna seg nok til det beste alikevel da![]()
![]()
Det er en som har det i blodet!!
Hehe, ja sånn er det!Relax skrev: "verdt turen" ...