Vurderer å gi meg med MC...

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Persoyvind
Innlegg: 40
Registrert: 04 mai 2010, 13:59
Motorsykkelen din: Honda XL600
Sted: Hamar

Re: Vurderer å gi meg med MC...

Legg inn av Persoyvind »

bergenser83 skrev:takk for tips om benelli, men i følge inernett passer den bare for lave personer, jeg er 190...
Litt lav når en skal av midtstøtten. Heldigvis er sidestøtten der, og en trenger strengt talt "aldri" å reise seg når en kjører scooter ;)

Grei beskrivelse her:
http://www.mc-avisa.no/index.php?id=381 ... d59cf9440e" onclick="window.open(this.href);return false;

Er en i fart og det er duskeregn, går det fint uten taket også. skjermen tar støyten for alt, utenom ferskt vann fra oven...

Jeg er selv 188, men har blitt veldig glad i denne doningen. Jeg må inrømme at jeg har tatt av taket på min, for å få ENORMT bagasjerom (til 2-hjuling å være), og mulighet for flere høyttalere, da jeg bor på østlandet med forutsigbart/stabilt vær, og lite med regn (av betydning).

Det er likevel en smakssak, ettersom det kanskje ikke er statussymbol? (enda ; ) Og at den i utgangspunktet kan ha vert ment for lavere folk, som nevnt? Altså bør den kanskje prøves.

BMW har forøvrig en annen med tak, om det har betydning. BMW C1. Den har jeg ingen erfaring med, men er kanskje laget for større personer?
Honda XL600L
Benelli Adiva
(Audi A3)
Suzuki TS X (*93/97)
*Yamaha Slider (01)

Svar